پنج‌شنبه 12 مهر 1403

مظفر: عملیات وعده صادق2 اقتدار کشور را به رخ کشید

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
مظفر: عملیات وعده صادق2 اقتدار کشور را به رخ کشید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عملیات موشکی ایران در واکنش به جنایات اسرائیل گفت: این سیلیِ محکم باید به چهره‌ی نحس این رژیم زده می‌شد و اقتداری برای ایران آفرید. ضمن اینکه به‌قول رئیس‌جمهور محترم، نشان داد گنبد آهنین از شیشه هم آسیب‌پذیرتر است.

- اخبار سیاسی -

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره عملیات موفق وعده صادق2 که توسط سپاه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی واقع شد، بیان کرد: این عملیات عکس‌العملی در برابر خوی وحشی‌گری، تجاوز و ترورهایی بود که رژیم صهیونیستی انجام داده بود. اسرائیل با حمایت‌های آمریکا، اروپا و چراغ سبز برخی کشورهای عربی، به خودش غره شده بود و احساس میدان‌داری در منطقه را داشت و دست به ترور می‌زد.

وی افزود: این ترورها نشان‌دهنده ضعف این رژیم جعلی است و بلکه قدرت‌نمایی باید در میدان باشد نه در ترور و کشتار زن و بچه.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران درباره این جنایات مقداری خویشتن‌داری کرد ولی رژیم جعلی از این صبر سوءاستفاده کرد و به تجاوزات ادامه داد. اگر نظام اسلامی این عملیات را انجام نمی‌داد، توان و اقتدار کشور خصوصاً میان جبهه‌ی مقاومت که امیدشان به ایران بود، زیرسوال می‌رفت.

مظفر اظهار داشت: این سیلیِ محکم باید به چهره‌ی نحس این رژیم زده می‌شد و اقتداری برای ایران آفرید. ضمن اینکه به‌قول رئیس‌جمهور محترم، نشان داد گنبد آهنین از شیشه هم آسیب‌پذیرتر است.