شنبه 14 مهر 1403

معاون استاندار بوشهر: مدیران این استان باید عزم جدی‌تری برای رونق و جهش تولید داشته باشند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
معاون استاندار بوشهر: مدیران این استان باید عزم جدی‌تری برای رونق و جهش تولید داشته باشند

بوشهر - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ظرفیت‌های تولید و توسعه این استان را شناسایی کنند و به اطلاع مردم برسانند و عزم جدی‌تری برای رونق و جهش تولید داشته باشند.

سعید زرین‌فر روز دوشنبه در نشست همفکری مدیران اقتصادی استان در مورد برنامه‌های سال جهش تولید و معرفی ظرفیت‌های استان افزود: همچنین آگاه کردن مردم از این ظرفیت‌ها افزایش امید جامعه و اعتماد به نظام را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: باید در کناربرجسته‌سازی کیفیت کالاها و توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی، برای افزایش تفاضا برای این تولیدات نیز تلاش شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهربیان کرد: فراهم بودن زمینه برای توسعه گلخانه‌ها، مراکز پرورش آبزیان، توسعه بوم‌گردی و زنجیره‌های تولید گوشت از مزیت‌های اقتصادی استان بوشهر است.

وی به اهمیت مخاطب‌شناسی و اطلاع‌رسانی امکانات تولیدی استان بوشهر اشاره کرد و خواستار تشکیل یک تیم فنی برای شناسایی ظرفیت‌ها و معرفی آن به صدا و سیما شد..

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست از تهیه و پخش 10 هزار دقیقه برنامه برای کمک به رونق اقتصادی در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز تا کنون برنامه‌ریزی برای تهیه و تولید هفت هزار دقیقه برنامه پیش‌بینی شده که به دو برابر سال گذشته خواهد رسید.

حسین ناظر با ابراز آمادگی صدا و سیما برای تهیه و تولید برنامه‌هایی در جهت کمک به رونق اقتصادی استان، از دستگاه‌های اجرایی خواست: تا بیست خرداد برنامه‌هایشان را به صدا و سیما اعلام کنند.

در این نشست برخی از مدیران اقتصادی، کم بودن تعاملات بین بخشی، مشکلات حوزه آموزش و توجه کم به بخش خصوصی و تشکل‌ها را از مشکلات حوزه رونق تولید عنوان کردند.

*س_برچسب‌ها_س*