پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

معاون رئیسی: بحث انتخابات، بحث امنیت و آبروی کشور است

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
معاون رئیسی: بحث انتخابات، بحث امنیت و آبروی کشور است

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ان شاءالله انتخابات پرشوری خواهیم داشت تا موجب پایه سازی برای پیشرفت و ارتقای امنیت کشور خواهد شد.

محمد دهقان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اهمیت مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: بحث انتخابات، بحث امنیت و آبروی کشور است و بحث الگو شدن کشور در جهان است. مخصوصا با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، انتخابات پرشور می تواند موجب خشنودی دوستان ملت ایران و ناامیدی دشمنان شود.

وی افزود: فضای انتخابات نسبتا خوب است و 52 نامزد برای هر کرسی وجود دارد و فضای نسبتا بهتری در کشور ایجاد و نامزهای زیادی تایید صلاحیت شده اند. ان شاءالله انتخابات پرشوری خواهیم داشت تا موجب پایه سازی برای پیشرفت و ارتقای امنیت کشور خواهد شد.

خبر مرتبط وعده های انتخاباتی قالیباف برای مجلس دوازدهم

رئیس مجلس بیان کرد: مردم می پرسند چرا با این همه کار مجلس، زندگی آن ها تغییر نکرده است؛ پاسخم این است که ما هم می دانیم وضعیت خوب نیست و مشکلات زیادی وجود دارد اما بخشی از مصوبات مجلس در زندگی مردم تاثیر داشته که از جمله آن بیمه رایگان 6 میلیون نفر دهک های پایین، رتبه بندی معلمان، افزایش 12 برابری حقوق سربازان و توضیب ایجاد صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

معاون رئیسی: بحث انتخابات، بحث امنیت و آبروی کشور است 2