چهارشنبه 3 تیر 1405

معاون وزیر بهداشت مرکز پایش مراقبت‌های درمانی سمنان را افتتاح کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

سمنان - ایرنا - مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عصر پنجشنبه با حضور قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی افتتاح شد.(عکاس: علی اکبر بندری)