معاون وزیر بهداشت مرکز پایش مراقبتهای درمانی سمنان را افتتاح کرد
سمنان - ایرنا - مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عصر پنجشنبه با حضور قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی افتتاح شد.(عکاس: علی اکبر بندری)
سمنان - ایرنا - مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عصر پنجشنبه با حضور قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی افتتاح شد.(عکاس: علی اکبر بندری)