دوشنبه 16 مهر 1403

معاون پزشکیان از مجروحان لبنانی عیادت کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
معاون پزشکیان از مجروحان لبنانی عیادت کرد

شهرام دبیری در جریان عیادت از مجروحان جنایت تروریستی و ضدانسانی انفجار پیجرها، ضمن پیگیری جزئیات و روند اقدامات پزشکی و درمانی این افراد، در گفت‌وگوی صمیمی با مجروحین و همراهانشان برای آنها آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به نمایندگی از وی از برخی مجروحان لبنانی و کودکان آسیب دیده از حملات اخیر رژیم صهیونیستی که برای درمان به تهران اعزام شده‌اند، عیادت و سلام و دعای خیر پزشکیان را به آن‌ها رسانید.

وی در این عیادت که در فضایی صمیمی صورت گرفت دستورات و توصیه های لازم را برای درمان و رسیدگی کامل به مجروحان اعلام و بر پیگیری جدی دولت از درمان آنها تاکید کرد.

دبیری خاطرنشان کرد: وضعیت و شرایط مجروحان به رئیس جمهور انتقال داده خواهد شد و بنا به دستور دکتر پزشکیان فرآیند درمان مجروحان به صورت مستمر پیگیری خواهد شد.

خبر مرتبط هشدار جدی فرمانده کل ارتش به اسرائیل: پاسخ ویران‌کننده‌تری دریافت خواهید کرد

فرمانده کل ارتش گفت: ما به هر چه گفتیم عمل کردیم، همانطور که سید مقاومت می‌گفت و عمل می‌کرد. ما به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، هرچه بگوییم عمل می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: دولت و ملت ایران حمایت و پشتیبانی از مردم منطقه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی که به هیچ اصولی پایبند نیست را وظیفه خود می‌داند و تا آخر در کنار برادران خود و مقاومت ملت های منطقه خواهد ماند.

مجروحان و جانبازان هم ضمن قدردانی از کادر درمان و پرستاران، از حمایت و پشتیبانی مردم ایران از مردم لبنان در برابر ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی قدردانی و بر ادامه راه مقاومت تاکید کردند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

معاون پزشکیان از مجروحان لبنانی عیادت کرد 2