سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

معرفی بیش از هزار و 200 متقاضی برای دریافت تسهیلات 350 میلیون تومانی در استان تهران

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
معرفی بیش از هزار و 200 متقاضی برای دریافت تسهیلات 350 میلیون تومانی در استان تهران

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تهران گفت: از 4 هزار سهمیه‌ای که برای نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی تهران اختصاص یافته است تا به امروز تنها هزار و 216 نفر به بانک‌ها معرفی شده است.

مهدی وکیلی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن استان تهران در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه تمام 9 بانک عامل همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات 350 میلیون تومانی مسکن روستایی داشته اند گفت: از 4 هزار سهمیه مسکن روستایی استان تهران تا به امروز هزار و 216 هزار نفر به بانک‌ها معرفی شده اند ولی تا به امروز قرارداد 301 نفر منعقد شده است.

وی با بیان اینکه همواره این پتانسیل در بنیاد مسکن استان تهران وجود داشته است که وام مسکن روستایی را به تمامی متقاضیان معرفی کنیم افزود: در صورتی که استقبال متقاضیان مسکن روستایی از روند نوسازی افزایش یابد این ظرفیت وجود دارد که سهمیه تسهیلات سایر استان‌ها را برای نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی تهران استفاده کنیم.

حاجی مدیر حساب 100 امام در بنیاد مسکن استان تهران هم در این نشست گفت: حساب 100 امام یک حساب یکتا و متمرکز است و در سال گذشته به لطف الهی و با مشارکت مردم 300 درصد به صورت نسبت به سال 1401 رشد داشته است.

وی افزود: 5 ونیم میلیارد تومان کمک نقدی و 3 هزار متر مربع که معاد 30 میلیارد تومان می‌شود به حساب 100 امام هبه شد همچنین به کمک مردم وانجمن خیرین مسکن ساز برای محرومان مسکن احداث کردیم به طوری که در سال گذشته به کمک همین منابع مالی 239 سرپناه احداث شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی