شنبه 16 تیر 1403

معرفی دو رقیب اصلی والیبال ایران در راه فتح آسیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
معرفی دو رقیب اصلی والیبال ایران در راه فتح آسیا

قطر پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: خداراشکر تمام بازیکنان رو به پیشرفت هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 20 سال پسر آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های چین‌، چین‌تایپه و قطر همگروه است.

آخرین تمرین تیم ملی والیبال جوانان ایران در تهران امروز (چهارشنبه 13 تیرماه) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و ابوالفضل مهدیان قطر پاسور تیم ملی جوانان ایران پس از این تمرین، عنوان کرد: خداراشکر تمام بازیکنان رو به پیشرفت هستند و نسبت به دوره قبل که در تیم نوجوانان بودیم، پیشرفت قابل توجهی داشتیم.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال جوانان ایران با کادر فعلی سال‌های 2022 و 2023 قهرمان آسیا و جهان شد و تفکرات بهتری نسبت به گروه‌های قبل دارند و همگی در حال پیشرفت هستیم.

مهدیان در ادامه خاطرنشان کرد: همگروهی‌های ایران آسان نیستند و مسلما در این مدت پیشرفت‌هایی داشتند که از آن بی اطلاع هستیم. هر تیمی که بهتر کار کند، نتیجه بهتری خواهد گرفت. تمام تیم‌های برای ایران قابل احترام هستند اما جدی‌ترین حریفان ژاپن و کره‌جنوبی هستند.

اردوی نهایی تیم ملی والیبال جوانان برای همخوانی آب و هوایی با کشور میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا (اندونزی) در استان‌های شمالی کشور برگزار خواهد شد و سپس ملی‌پوشان راهی سورابایا خواهند شد.