یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

معرفی 3 فروشگاه آنلاین ردیاب خودرو

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
معرفی 3 فروشگاه آنلاین ردیاب خودرو

ردیاب خودرو میان مردم به یکی از ابزارهای کاربردی و محبوب تبدیل شده است. چراکه افزایش سرقت خودرو بسیاری از صاحبان ماشین را نگران ساخته است. بدون شک هنگام خرید جی پی اس خودروباید به ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن توجه داشته باشید. در حال حاضر ردیاب‌های متنوعی در بازار وجود دارند که بسته به قابلیت‌هایشان، قیمت‌های متفاوتی دارند.

با این حال یکی از نکات بسیار مهم، قابل اعتماد بودن فروشگاه است. در حال حاضر فروشگاه‌های آنلاین و حضوری ردیاب‌های خودرو را به فروش می‌رسانند. انواع فروشگاه آنلاین ردیاب خودرو این امکان را فراهم کرده‌اند که بدون مراجعه حضوری به فروشگاه، در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار به‌صرفه‌ای، ردیاب خودروی مناسب خود را خریداری کنید.

خرید GPS خودرو بصورت آنلاین و حضوری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در خرید اینترنتی و حضوری انواع ردیاب خودرو در تهران باید مد نظر قرار دهید، نوع پشتیبانی از مشتری است. برخی از فروشگاه‌ها خدمات پشتیبانی ضعیفی دارند که این موضوع به ضرر مشتری تمام می‌شود. ردیاب خودرو ازجمله قطعاتی است که ممکن است برای نصب و راه‌اندازی آن نیاز به متخصص داشته باشید؛ بنابراین بهتر است که فروشگاه انتخابی شما خدمات نصب ردیاب خودرو را ارائه دهد.

از طرف دیگر قیمت ردیاب خودرویکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید این کالا است. برای اطمینان از مناسب بودن قیمت، ابتدا ردیاب مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس استعلام قیمت آن ردیاب را در انواع فروشگاه‌های آنلاین و حضوری بگیرید. این موضوع به شما کمک می‌کند که نسبت به قیمت محصول مورد نظرتان، آگاهی بیشتری پیدا کنید.

بهتر است فروشگاهی که آن را برای خرید ردیاب خودرو انتخاب کرده‌اید، بتواند شما را در تمام مراحل خرید و پس از آن راهنمایی کند. صحبت با متخصصین این حوزه، کمک می‌کند که ردیابی مناسب خودروی خود انتخاب کنید.

خرید اینترنتی جی پی اس در تهران

همانطور که گفتیم یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای خرید ردیاب، استفاده از فروشگاه‌های آنلاین است. برای خرید اینترنتی جی پی اس در تهران فروشگاه‌های متنوعی وجود دارند. از آنجایی که در خرید اینترنتی خبری از فروشگاه فیزیکی نیست، ممکن است برخی افراد به فروشگاه‌های موجود سخت اعتماد کنند. در همین رابطه سایت را به دقت بررسی کرده و از وجود شماره تماس، ایمیل و راه‌های ارتباطی مطمئن شوید.

حال برای آشنایی بیشتر با فروشگاه آنلاین ردیاب خودرو و انواع ردیاب‌ها، 3 نمونه از بهترین فروشگاه‌های آنلاین ردیاب خودرو را در ادامه معرفی می‌کنیم.

فروشگاه ایران رهیاب

ایران رهیاب یکی از فروشگاه‌های آنلاین فعال در زمینه ردیاب اشیاء است. دفتر مرکزی این فروشگاه در خیابان ولنجک تهران واقع شده است و با ورود به سایت می‌توانید شماره تماس موجود برای برقراری ارتباط را مشاهده کنید. همچنین وجود چت پشتیبانی در سایت ایران رهیاب خود مزیتی است که امکان برقراری ارتباط با فروشگاه از طریق چت را فراهم کرده است. در سایت ایران رهیاب بخشی تحت عنوان بلاگ وجود دارد که مطالب بسیار مفیدی در رابطه با خودرو در آن وجود دارد.

در منوی بالای سایت این فروشگاه می‌توانید انواع محصولاتی که برای فروش قرار داده شده است را مشاهده کنید. ازجمله محصولات فروشگاه ایران رهیاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ردیابنظامی
  • ردیاب نوزاد
  • ردیاب پیشرفته ماهواره‌ای
  • ردیاب شخصی و شنود سیم کارتی

فروشگاه جی پی اس مارکت

جی پی اس مارکت نیز یکی دیگر از فروشگاه‌های قابل اعتماد در زمینه ردیاب شخصی است. در پایین صفحه اصلی سایت،. در بخش بلاگ سایت جی پی اس مارکت بسیاری از ردیاب‌ شخصی به‌طور تخصصی بررسی شده‌اند و علاوه بر آن مطالب مفید دیگری در این زمینه وجود دارد.

فروشگاه جی پی اس مارکت دارای دو دفتر در تهران و اصفهان است که با ورود به سایت این فروشگاه، می‌توانید آدرس دقیق آن‌ها را مشاهده کنید. علاوه بر آدرس، شماره تماس‌های مختلفی برای برقراری ارتباط مشتریان با این فروشگاه درج شده است. ازجمله محصولات موجود در فروشگاه جی پی اس مارکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ردیاب حیوانات
  • ردیاب سالمندان
  • ردیاب مرسوله
  • مسیریاب خودرو
  • مسیریاب دستی
  • مسیریاب مچی
  • انواع تجهیزات جانبی

فروشگاه یوفایندر

یوفایندر ازجمله شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت ناوگان و فروش ردیاب خودرو بوده و فعالیت خود را از سال 1400 شروع کرده است. با ورود به سایت این فروشگاه، می‌توانید در پایین صفحه اصلی گواهی‌های مختلفی را مشاهده کنید که نشان‌دهنده قانونی بودن فعالیت این فروشگاه است. در سایت این فروشگاه آدرس دفتر مرکزی و شماره تماس برای ارتباط مشتریان با فروشگاه درج شده است.

نکته جالب در رابطه با فروشگاه آنلاین یوفایندر، فروش ردیاب خودرو با سرویس‌های بسیار مفیدی است که شما را در زمینه‌های مختلف کمک می‌کند. ازجمله خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه می‌توان به سیستم مدیریت ناوگان، سیستم سنجش سوخت، سیستم سنجش دمای بتن، سیستم سنجش تعداد دور تراک میکسر و سیستم مشاهده بتن ریزی توسط مشتری اشاره کرد. محصولات باکیفیت و قیمت مناسب ردیاب خودرو یوفایندر عبارت‌اند از:

  • ردیاب خودرو
  • ردیاب کامیون و تریلی
  • ردیاب موتورسیکلت
  • ردیاب شخصی

چرا از فروشگاه آنلاین ردیاب خودرو خرید کنیم؟

خرید ردیاب خودرو از فروشگاه آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که در هر نقطه‌ای از کشور، بتوانید محصول مورد نظرتان را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. بدین ترتیب تا حد زیادی در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود.

علاوه بر آن امکان مقایسه سریع محصولات و قیمت‌ها با یکدیگر وجود دارد و نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها برای اطلاع از قیمت نیست. در حال حاضر انواع فروشگاه آنلاین ردیاب ماشین در تهران پشتیبانی بسیار خوبی از مشتریان خود انجام می‌دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. درمجموع خرید آنلاین ردیاب خودرو از بسیاری جهات به نفع مشتری است.

معرفی 3 فروشگاه آنلاین ردیاب خودرو 2