یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

معلوم نیست فصل آینده باشم یا نه / آلگری: باید به CL برویم و گر نه 100 میلیون می‌پرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
معلوم نیست فصل آینده باشم یا نه / آلگری: باید به CL برویم و گر نه 100 میلیون می‌پرد!

مکس آلگری سرمربی یوونتوس گفت تیمش باید سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورد تا 100 میلیون یورو را از دست ندهد.

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس در آستانه دیدار تیمش با تورینو گفت نمی‌تواند تضمین کند که فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

جان الکان، مالک باشگاه، دیروز گفته بود که سال گذشته برای بیانکونری تحت هدایت مدیر ورزشی جدیدش کریستیانو جونتولی "سال صفر" خواهد بود. یک سال پیش الکان از آلگری به عنوان مرجع آینده باشگاه یاد کرده بود.

آلگری در نشست خبری امروز گفت:" صحبتهای مالک باشگاه حرفهای مهمی بود. او در واقع حرفهای سه سال پیش را تایید کرد. ما هر سال باید بازیکنن نسل زد را به تیم اضافه کنیم و معتقدم همین کار را کرده‌ایم. این روند در فصلهای آینده با جونتولی ادامه خواهد داشت".

با اینکه آلگری با یوونتوس تا تابستان 2025 قرارداد دارد در این نشست خبری سوالهای متعددی درباره آینده او پرسیده شد. چرا که مدتی است در ایتالیا شایعات زیادی درباره تمایل باشگاه به فسخ همکاری با او در تابستان پیش رو مطرح می‌شود.

آلگری در صحبتهایش در این باره گفت:" در حال حاضر فقط باید درباره هدف‌هایمان صحبت کنیم. هدفهای تیم در این برهه حساس آخر فصل از هر چیزی مهمتر است. مهمترین هدف در حال حاضر کسب سهمیه چمپیونزلیگ است چون پای 100 میلیون یورو در میان است. این هدف اول ما است و همه خودشان را وقف آن کرده‌اند. درباره آینده هم می‌توانم بگویم که باشگاه مثل همیشه تصمیم می‌گیرد که چه چیزی به سود یوونتوس است. فعلا باید دست به دست هم بدهیم و برای هدف‌مان تلاش کنیم".

آلگری در پاسخ به این سوال که دربی تورین که فردا برگزار می‌شود آخرین دربی شما روی نیمکت یووه است گفت:" به این فکر نمی‌کنم. من این بازی را دربی مهمی می‌بینم به خصوص برای ما، برای شهر و باشگاه. باشگاهی مثل یوونتوس با این تاریخ و این برند نمی‌تواند بیرون از چمپیونزلیگ باشد، به خصوص وقتی پای مسائل مالی در میان است".

معلوم نیست فصل آینده باشم یا نه / آلگری: باید به CL برویم و گر نه 100 میلیون می‌پرد! 2