چهارشنبه 18 مهر 1403

ملی‌پوشان کاراته حریفان خود را در جهانی رده پایه شناختند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
ملی‌پوشان کاراته حریفان خود را در جهانی رده پایه شناختند

مسابقات قهرمانی جهان رده‌های پایه قرعه کشی شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان از فردا (چهارشنبه) در شهر ونیز ایتالیا برگزار می‌شود و طبق برنامه قرعه‌کشی این پیکارها امروز انجام شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

در کومیته انفرادی دختران و در بخش نوجوانان، پارمیس علیپور در وزن 47- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست با برنده نمایندگان ایتالیا و فرانسه روبرو خواهد شد. ساغر جندقی نیز در وزن 61- کیلوگرم در دور نخست استراحت خواهد کرد و سپس با برنده دیدار کاراته‌کاهایی از بلغارستان و چین روبرو می‌شود.

پیغام دوباره فدراسیون کاراته؛ بی‌اخلاقی کنید، پاداش بگیرید!

در رده سنی جوانان دختران، غزل فتحی در وزن 48- کیلوگرم در دور نخست استراحت خواهد کرد و در ادامه با برنده دیدار نمایندگان لیتوانی و برزیل مبارزه می‌کند. مهلا صداقت در وزن 66+ کیلوگرم همانند دیگر نمایندگان کشورمان در دور نخست استراحت خواهد کرد و در دور دوم به مصاف نماینده قبرس می‌رود.

در رقابت‌های رده سنی امید، یلدا نقی بیرانوند در وزن 50- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست با برنده دیدار نمایندگان بوسنی و کانادا روبرو می‌شود. فاطمه زهرا سعیدآبادی در وزن 55- کیلوگرم در دور نخست استراحت خواهد کرد و سپس با برنده دیدار کاراته‌کاهایی از ژاپن و سنگاپور مبارزه خواهد کرد.

مهرنگار احمدی نیز در وزن 61- کیلوگرم با نماینده انگلیس دیدار خواهد کرد و فاطمه بداق در وزن 68- کیلوگرم با کاراته‌کایی از لهستان مبارزه خواهد کرد. حنانه صالحی نیز در وزن 68+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، با برنده دیدار نمایندگان مکزیک و مصر روبرو می‌شود.

در رقابت‌های کومیته انفرادی و در بخش نوجوانان، محمد عبدالهی با برنده دیدار کاراته‌کاهایی از اسپانیا و جمهوری چک به رقابت می‌پردازد. امیرعلی تیموری نیز در وزن 63- کیلوگرم با چنگ از چین دیدار می‌کند.

در بخش جوانان نیز ابوالفضل همدم‌جو تنها نماینده اعزامی پسران در این رده سنی با لامبوت از لوکزامبورگ به رقابت می‌پردازد.

در مبارزات رده سنی امید نیز حسن علی‌نژاد با اوبتز از آلمان در وزن 60- کیلوگرم دیدار می‌کند. امیررضا برزویی تنها کاراته‌کا کشورمان که سابقه حضور در رقابت‌های جهانی رده سنی بزرگسالان را دارد، در وزن 67- کیلوگرم با پونیادا از گرجستان مبارزه می‌کند.

محمد عرفان عسگری‌پور در وزن 75- کیلوگرم با لوپز از آنگولا به روی تاتامی خواهد رفت. ابوالفضل نوری نیز در وزن 84+ کیلوگرم با کرژنیسک از اسلواکی رقابت می‌کند.

در کاتای انفرادی جوانان، ابوالفضل صادقی تنها کاتاروی اعزامی کشومان با حریفی از فرانسه به رقابت می‌پردازد. سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته رده‌های پایه قهرمانی جهان از فردا (چهارشنبه) با حضور 1997 کاراته‌کا از 113 کشور جهان به مدت 5 روز برگزار خواهد شد.