یک‌شنبه 8 مهر 1403

منصوری: دولت اقدام و عمل هستیم بر خلاف دولت قبل که دولت وعده و ادعا بود / تورم چند ماه اخیر مسکن و خودرو منفی است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
منصوری: دولت اقدام و عمل هستیم بر خلاف دولت قبل که دولت وعده و ادعا بود / تورم چند ماه اخیر مسکن و خودرو منفی است + فیلم

معاون اجرایی رئیس جمهور امروز در دانشگاه تهران گفت: دولت خودمان را دولت اقدام و عمل می دانیم در برابر دولتی که خود را دولت ادعا و وعده می دانست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه روز دانشجو با عنوان «نزدیک قله‌ایم» روز سه‌شنبه 21 آذرماه، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد. در ابتدای این برنامه امیر عباسی مداح اهل بیت به عزاداری اهل بیت پرداخت. سپس در ادامه از خانواده شهید آرمان علی وردی، شهید مصطفی احمدی روشن، شهید علی عبداللهی تقدیر به عمل آمد. در ادامه این برنامه نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران سخنرانی کردند.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در این برنامه، گفت: وقتی حرف از 16 آذر میزنیم حرف از رویداد تاریخی نیست بلکه حرف از مبارزه تاریخی و نه به استکبار است.

وی در ادامه گفت: دولت خودمان را دولت اقدام و عمل می دانیم در برابر دولتی که خود را دولت ادعا و وعده می دانست. باید به توان داخلی خودمان تکیه کنیم نه اینکه چشم به دست بیگانگان داشته باشیم. دولت را دولت کار می دانیم نه دولت شعار و معتقد به برج عاج‌نشینی در تهران نیستیم.