یک‌شنبه 1 مهر 1403

مهاجرانی خطاب به دانش آموزان: موبایل‌ها راهزنِ زمان ما هستند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
مهاجرانی خطاب به دانش آموزان: موبایل‌ها راهزنِ زمان ما هستند

سخنگوی دولت در آیین بازگشایی مدارس خطاب به دانش آموزان گفت: زندگی پر از راهزن است؛ موبایل‌ها راهزن هستند و زمان ما را از ما می‌دزدند و باید مراقب عمر خود باشیم.

- اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در هنرستان امام محمد باقر (ع) در منطقه 15 تهران حاضر شد و طی سخنانی ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی، بیان کرد: دختران عزیزم، موفقیت یک امر فردی نیست، افرادی هستند که بستری را برای ما فراهم می‌کنند که ما آن را به‌دست آوریم. امروز ما در مدرسه‌ای هستیم که آقای سلیمی‌آشتیانی خیر مدرسه‌ساز آن را احداث و مقدمات رشد و پیشرفت شما را فراهم کرده است.

پزشکیان در مدرسه: اجازه ندهیم کسی در کشور رنج بکشد

وی افزود: آغاز ماه مهر همراه است با شروع مدارس و اتفاقی که 44 سال قبل اتفاق افتاد و آن چیزی نبود جز جنگ تحمیلی که جانبازان، شهدا و عزیزانی که وجود خود را فدا کردند تا خیر جمعی ما حاصل شود. زندگی پر از راهزن است؛ موبایل‌ها راهزن هستند و زمان ما را از ما می‌دزدند و باید مراقب عمر خود باشیم.

سخنگوی دولت گفت: علم به تنهایی راه‌گشا نیست بلکه علم با اخلاق راهگشاست؛ کسی که اخلاق داشته باشد به خیر جمعی فکر می‌کند. کسی که اخلاق داشته باشد یاد می‌گیرد که باید در کار خیر پیشگام باشد، یاد می‌گیرد که باید به خیر جمعی فکر کند و به دیگران بیاموزد.

مهاجرانی اظهار داشت: آموزش امری فردی نیست بلکه امری جمعی است، ما با هم یاد می‌گیریم، وقتی یاد می‌دهیم بهتر یاد می‌گیریم لذا یادمان باشد که باید مسیر خیر جمعی را بپیماییم. یاد بگیریم دانه‌ای بکاریم که چه بسا خودمان برداشت نکنیم.