دوشنبه 2 مهر 1403

مهاجر افغان در ترکیه با یک‌هموطن خود درگیر شد؛ بعد از بازگشت به تهران توسط او به قتل رسید

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
مهاجر افغان در ترکیه با یک‌هموطن خود درگیر شد؛ بعد از بازگشت به تهران توسط او به قتل رسید

ساعت یک بامداد روز یکشنبه اول مهر مأموران کلانتری 154 چیتگر از طریق تماس تلفنی با بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی، مرگ مشکوک مرد جوانی را در غرب تهران گزارش کردند.

به گزارش خبرآنلاین روزنامه ایران نوشت: با حضور تیم جنایی در محل حادثه مشخص شد مقتول مردی 22 ساله و افغانستانی است که با یک ضربه چاقو به قتل رسیده است. برادر مقتول که در محل بود به تیم جنایی گفت: چند وقت پیش برادرم به صورت قاچاق به کشور ترکیه رفت اما در آنجا بازداشت و به کمپ پناهجویان منتقل شد. برادرم وقتی در کمپ بود برسر مسائل پیش پا افتاده و فحاشی با مرد جوان افغانستانی دیگری به نام حامد درگیر شده و به همین خاطر آنها از یکدیگر کینه گرفته بودند. مدتی بعد برادرم آزاد شد و به ایران آمد و به کار نصب روکش صندلی مشغول شد تا این‌که فهمیدیم حامد هم به ایران آمده است.

وی ادامه داد: او 2 روز قبل به برادرم پیام داد و در چیتگر قرار دعوا گذاشت. در ادامه برادرم به محل قرار رفت اما حامد با 4 نفر دیگر آمدند و برادرم را با ضربه چاقو به قتل رساندند و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشتند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت و مخفیگاه 5 مرد جنایتکار را شناسایی و آنها را دستگیر کنند.

21302

کد خبر 1961387