پنج‌شنبه 5 مهر 1403

مهرداد محمدی می‌توانست امروز بازی کند / سمیعی: با نکونام اختلاف دارم ولی از او حمایت می‌کنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مهرداد محمدی می‌توانست امروز بازی کند / سمیعی: با نکونام اختلاف دارم ولی از او حمایت می‌کنم

مدیرعامل استقلال می گوید که با نظر احمد شهریاری مبنی بر حمایت از جواد نکونام موافق است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست استقلال در دربی شماره 104 و اعتراضات شدید هواداران به عملکرد تیم، مدیران باشگاه از جمله احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره، و فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه، به حمایت از جواد نکونام پرداختند. این حمایت در شرایطی صورت گرفت که فشارها بر سرمربی تیم بسیار زیاد شده و هواداران استقلال خواستار تغییرات فوری روی نیمکت تیم بودند، اما مدیران باشگاه به‌طور رسمی اعلام کردند که از نکونام حمایت می‌کنند و به او فرصت می‌دهند تا تیم را به مسیر موفقیت بازگرداند.

فرشید سمیعی، که در روزهای گذشته تنش‌هایی با نکونام داشته و برخی گزارش‌ها حاکی از اختلافات میان این دو بوده، با کنار گذاشتن اختلافات شخصی، پس از دربی از سرمربی تیم حمایت کرد. سمیعی ضمن تأکید بر اعتماد به نکونام، هرگونه احتمال تغییرات روی نیمکت تیم را رد کرد و اعلام کرد که مدیریت باشگاه همچنان به سرمربیگری نکونام اعتقاد دارد و او باید فرصت کافی برای ایجاد تغییرات و بهبود عملکرد تیم داشته باشد.

سمیعی پس از شکست یک بر صفر استقلال در دربی 104 درمورد اینکه خودش در هفته اخیر در کانون حاشیه بود، گفت: من در هیچ کانونی نبودم. هرکسی علیهش صحبتی شده خودش هم صحبت کرده است. من هم الان صحبتی ندارم‌.

وی درخصوص صحبت‌های داود حقدوست مشاور خودش علیه جواد نکونام، گفت: باشگاه استقلال هفت تا هشت مشاور دارد که حقدوست یکی از آن‌ها است‌. هر سال پانزده تا بیست نفر مشاور هستند و امسال هم این وضعیت هست! الان درمورد دربی سوال کنید‌.

مدیرعامل استقلال درباره محرومیت مهرداد محمدی در بازی با پرسپولیس، توضیح داد: بالاترین مرجع قضایی در ایران کمیته استیناف است که رای داده بود می‌تواند بازی کند اما مجری به خودش اجازه داد رای را تفسیر و کنکاش کند. این کار خلاف قانون بود و محمدی حق داشت طبق آن رای کمیته استیناف بازی کند. البته مشخص شد افراد دیگری می‌توانند تصمیم بگیرند.

سمیعی درپاسخ به این سوال که آیا با احمد شهریاری در حمایت از نکونام همسو است، گفت: قطعا همین طور است. همیشه از نکونام حمایت می‌کنیم.

وی درباره حضور نیافتن خود در تمرین استقلال قبل از دربی، توضیح داد: من کار اجرایی انجام می‌دهم و مشخص است درگیر هستم.

مدیرعامل استقلال درباره مشهود بودن اختلافاتش با نکونام، گفت: ممکن است اختلاف نظر داشته باشیم اما دلیلی ندارد حمایت نکنیم. نکونام سرمربی استقلال است. با وجود اینکه همه جا اختلاف نظر هست، مهم همسو بودن همگی است. اگر همسو نبودیم که این همه زحمت کشیده نمی‌شد‌. هم نکونام خیلی زحمت کشید و هم باشگاه در حد توانش سعی کرد تیم خوبی تدارک ببیند. همه زحمت می‌کشند. به بچه‌ها نیز خسته نباشید می‌گویم زیرا نتیجه دربی با یک اتفاق عوض شد.