شنبه 15 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

سرمربی تیم والیبال زنان پیکان با بیان این‌که برایش فرقی ندارد که در فینال لیگ برتر زنان با چه تیمی مسابقه دهد، گفت: بازیکنانم انگیزه بسیار زیادی برای کسب مقام قهرمانی دارند.

شرایط پرسپولیس مشابه نتایجی است که در اواسط دور رفت رقابت های فصل جاری لیگ برتر سراغ این تیم آمد.

صلاحیت علیرضا پورسلمان تک کاندیدای انتخابات پیش روی فدراسیون شمشیربازی از سوی مراجع ذی صلاح تایید نهایی شد.

وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی به همراه مدیران و معاونان بخش های مختلف ورزش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

پرزیدنت کاپ ترکیه - پاراتکواندو با کسب 4 مدال طلا، نقره و برنز برای ملی پوشان ایران به اتمام رسید.

تیم ملی تکواندو آقایان ایران در پایان رقابت های پرزیدنت کاپ ترکیه توانست 5 مدال طلا، نقره و برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.

وضعیت سه بازیکن مصدوم استقلال برابر دیدار برابر نفت مسجد سلیمان مشخص شد.

پرونده تکواندو آزاد فجیره در کشور امارات، با کسب 13 مدال طلا، نقره و برنز برای ملی پوشان ایران در دو گروه بانوان و آقایان بسته شد.

ورود مهاجم برزیلی به جمع گلزنان تخصصی پرسپولیس کار را برای بازیکن جوان این تیم سخت‌تر از همیشه کرد.

«آیاندا پاتوسی» پس از آنکه از سوی باشگاه فولاد خوزستان کنار گذاشته شد، به آفریقای جنوبی بازگشت و احتمالا در یکی از تیم‌های این کشور به میدان خواهد رفت.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در صورتی می‌تواند برای دومین‌بار سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک را کسب کند که در یکی از دو رویداد مصوب صاحب سهمیه لازم شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال روسیه مدعی شد دلیل بازی نکردن سردار آزمون در تیم بایر لورکوزن آلمان فوتبالی نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در شرایطی از مشکلات تحریم و پرداخت پول به مربی خارجی به عنوان دلیل گرایش به مربی داخلی برای تیم ملی یاد کرده است که چند باشگاه داخلی مشکلی در این زمینه ندارند.

تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی مهدی طارمی برابر ویزلا پیروز شد.

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در رقابت های بین المللی جام اوپن زاگرب و رنکینگ اتحادیه جهانی با کسب 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و 5 مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.