پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

باشگاه استقلال اعلام کرد که از سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به دلیل اظهاراتش علیه ساپینتو شکایت کرده است.

تبریز - ووشوکار آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمان کشوری مدال طلا بر گردن آویخت.

مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه 30 بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان در حالی اردوی آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دنبال می کند که وضعیت راس کادر فنی این تیم به صورت دقیق مشخص نیست.

تیم فوتسال پالما در شب پیروزی و گلزنی بازیکن ایرانی خود، در جدول رده بندی لیگ فوتسال اسپانیا یک پله سقوط کرد.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی از امروز آغاز می شود که پژمان درستکار سرمربی این تیم پس از مدتها غیبت با حضور دوباره در خانه کشتی ناظر تمرین آزادکاران خواهد بود.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه در هفته های اخیر شاهد بازیهای خوبی از استقلال هستیم گفت: آبی پوشان به هماهنگی رسیده و بازیهای قابل قبولی از خود ارائه می کنند.

مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب با کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.

یک خبرنگار روس مدعی شد سردار آزمون مذاکراتش را با باشگاه لوکوموتیو مسکو به حالت تعلیق در آورده است.

قرارداد احسان حاج‌صفی مدافع ایرانی تیم فوتبال آاک یونان در آستانه تمدید قرار دارد.

حتی عذرخواهی کریم انصاریفرد مهاجم تیم اومونیا قبرس پس از شکست سنگین مقابل حریف خود هم باعث نشد که عصبانیت هواداران این تیم کاسته شود.

کارشناس فوتبال و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال نقش داوران را در جنجالی شدن دیدارهای اخیر لیگ برتر فوتبال ایران پررنگ دانست و گفت: کمیته داوران برای ادامه مسابقات تدبیر کند.

مسابقات لیگ برتر جودو بانوان با حضور 10 تیم برگزار و در پایان این مسابقات باشگاه پرهام لرستان جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم شاهین نایب قهرمان شد.

قزوین - استاندار قزوین گفت: امروز تیم فوتبال شمس آذر تبدیل به یکی از کارویژه های اصلی استان شده است چرا که در استان نشاط و خودباوری ایجاد می‌کند و زمینه اعتماد به نفس اجتماعی را فراهم می‌کند.

قزوین - استاندار و همچنین نماینده ولی فقیه در استان قزوین در محل تمرین تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین حاضر شدند.

مهاجم برزیلی پرسپولیس قرارداد خود را با سرخپوشان امضا کرد.