شنبه 15 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعارهای عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.

اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر پرسپولیس تصمیم مدیرعامل این باشگاه را برای برگزاری جلسه‌ای ویژه با رئیس فدراسیون به همراه داشته است.

اتفاقاتی که در جریان بازی استقلال و مس کرمان در لیگ برتر ایران برای «ریکاردو ساپینتو» رخ داد، سر و صدای زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال به پا کرده است.

«کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی که نخستین گل خود را برای تیم النصر در لیگ عربستان به ثمر رساند، از این گلزنی اظهار خوشحالی کرد.

ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.

سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا به بازیکنانش در آستانه دیدار حساس با الوحده در لیگ امارات هشدار داد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل مس همانند دیدار برابر ملوان یک بازی خوب و منطقی را انجام داد، گفت: مهدی قایدی به روزهای خوبش بازگشت و توانست برای استقلال گلزنی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فریادهای یحیی گل محمدی فقط برای برقراری عدالت است نه چیزی دیگری که بخواهند به پرسپولیس اهدا کنند.

بندرعباس - سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور گفت: بازیکنان مستعد مسابقات دانش آموزی به تیم ملی دعوت می شوند.

روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نمایندگان ایران به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسیدند.

هجمه سعودی اینترنشنال به قهرمانان تیم ملی کشتی بعد از شکست در پروژه تحریم ورزش ایران همچنان ادامه دارد.

مسابقات دو وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است.

هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال بانوان برگزار و جایگاه تیم ها مشخص شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به شرایط تحریم ها و عدم امکان انتقال پول به خارج از کشور امکان بکارگیری مربی خارجی نیست و مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی بهتر است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جذب بازیکن به صحبت های سرمربی این تیم رجوع کرد تا تکلیف خرید نهایی خارجی آبی پوشان همچنان نامشخص باقی بماند.