شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

رئیس هیئت کشتی استان تهران و توابع صبح امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی، حکم ریاست خود را از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد.

در حالی که سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرده است که می‌خواهد در باشگاه بایر لورکوزن بماند، دو تیم روسی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند.

رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز حکایت از صعود 74 پله‌ای جوانترین پینگ‌پنگ‌باز ایران در این رده‌بندی دارد.

در فاصله هشت ماه مانده تا بازی‌های پاراآسیایی و به واسطه برخی جابه‌جایی‌های اخیر در کمیته ملی پارالمپیک، وضعیت سرپرستی کاروان اعزامی به این بازی‌ها مبهم شده است.

سی و سومین دوره رقابت‌های تکواندو بین المللی جام فجر و دوازدهمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی تهران به تعویق افتاد.

کمتر از دو ماه از پایان دو دهه مدیریت پایدار در کمیته ملی پارالمپیک می گذرد اما برخی اتفاقات و جریانات در همین مدت زمان کوتاه نشان می دهد که آغاز فصل تازه این کمیته با آشفتگی همراه بوده است.

باشگاه پورتو با «فران ناوارو» مهاجم اسپانیایی تیم ژیل ویسنته به توافق رسید و این بازیکن از فصل آینده به تیمی اضافه می‌شود که در حال حاضر مهدی طارمی بهترین گلزن آن است.

ساعت برگزاری هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال فصل 1402-1401 اعلام شد.

مراسم قرعه کشی مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد.

چند رسانه در قطر انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را تایید کردند.

تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان ایران شب گذشته با استقبال پرویز اسماعیلی سفیر کشورمان در کرواسی، وارد فرودگاه زاگرب شد.

دو دیدار مهم روز نخست هفته هجدهم لیگ برتر می تواند معادلات صدر را تغییر دهد به شرط این که پرسپولیس نتیجه ای غیر از پیروزی کسب کند و سپاهان برابر حریفش به برتری برسد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه گرانی بیش از اندازه بلیت ها باعث شده تا هواداران به ورزشگاه نیایند گفت: با این روش، هواداران را فراری خواهیم داد و شاهد بازیهای لیگ با کمترین حضور تماشاگر خواهیم

مهاجم برزیلی سرخپوشان ایران که صبح روز گذشته (سه‌شنبه) کشورش را به مقصد ایران ترک کرده بود، وارد تهران شد.

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد علاوه بر رقابتهای رنکینگ‌دار کرواسی، نگاه جدی و ویژه ای هم به دومین مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی به میزبانی مصر دارند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به سطح کیفی فنی فوتبال باشگاهی کشور گفت: با توجه به شرایطی که حاکم است، خوب شد که کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد.