چهارشنبه 2 خرداد 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دروازه بانان هر دو تیم روی گل های رد و بدل شده اشتباه داشتند که سهم گلر استقلال بیشتر بود.

دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که این دو تیم رکورددار تساوی در لیگ برتر هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ترکیب این تیم برای دیدار هفته هجدهم برابر مس کرمان را اعلام کرد.

در نیمه نهایی وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی برابر حریف گرجستانی خود با نتیجه 10 بر یک پیروز شد و فینالیست شد.

مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب از امروز در کرواسی در حال برگزاری است.

در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دیدار نیمه نهایی حریف چینی خود را با نتیجه 10 بر صفر پشت سر گذاشت و در فینال به حریف آمریکایی رسید.

امیرحسین زارع با نتیجه 9 بر 2 حریف مجارستانی خود را شکست داد و راهی دیدار فینال وزن 125 کیلوگرم مسابقات بین المللی کشتی آزاد کرواسی شد.

نمایش درخشان آزادکاران کشورمان در رقابت‌های بین المللی کرواسی باعث تحسین حاضران در سالن مسابقات از جمله رئیس فدراسیون کشتی کرواسی شد.

سه آزادکار کشورمان در دومین روز از تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب کرواسی با پیروزی در دور نخست همراه بودند.

طبق برنامه رقابتهای رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در کرواسی، فرنگی‌کاران منتخب کشورمان از فردا در زاگرب به میدان خواهند رفت.

رقابتهای جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان با شناخت نفرات برتر در لرستان به کار خود پایان داد.

پس از درخشش سه نماینده کشورمان در روز نخست رقابت‌های اوپن زاگرب و رنکینگ اتحادیه جهانی، پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی با انتشار توئیتی به عملکرد نمایندگان کشورمان واکنش نشان داد.

تیم فوتبال پورتو در هفته هجدهم لیگ فوتبال پرتغال برابر ماریتیمو به پیروزی رسید.

باشگاه استقلال با یک هافبک خارجی به توافق رسید و این بازیکن چند روز دیگر برای عقد قرارداد وارد تهران می شود.

مشهد وزیر ورزش و جوانان گفت: به‌زودی بیش از 600 هزار مترمربع دیگر نیز به فضای ورزشی کشور افزوده خواهد شد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه درگیری ها در فوتبال ما به عادت تبدیل شده و با آن زندگی می کند، گفت: مربیان ما باید خودشان را کنترل کنند تا بازیکنان تمرکزشان را از دست ندهند.