شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

نماینده ایران در حالی مهیای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌شود که آزادکاران این تیم نخستین اردوی آماده سازی خود را پشت سر گذاشتند.

کارشناس فوتبال گفت: مدیران سابق و فعلی استقلال در خصوص اتفاقات عجیبی که در این باشگاه افتاده است باید به مردم پاسخ بدهند.

حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی آزاد کرواسی برابر حریف ژاپنی خود به پیروزی 13 بر 2 رسید و صاحب مدال طلا شد.

مرد طلایی کشتی آزاد ایران با پیروزی در دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم عنوان قهرمانی مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی را به خود اختصاص داد.

رضا اطری کشتی‌گیر وزن 61 کیلوگرم کشورمان در فینال مسابقات بین المللی کشتی آزاد زاگرب با شکست حریف مغول خود با ضربه فنی، قهرمان شد.

تکرار سوپرواکنش دروازه‌بان آرژانتین در فینال جام جهانی توسط پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان در بازی مقابل گل گهر سیرجان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گنبد، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، شهداب یزد و راه‌یاب ملل مریوان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتارهایی که علیه تیمش صورت می گیرد گفت: این تیم مردم است و آنهایی که برنامه‌ریزی کرده‌اند به پرسپولیس لطمه بزنند بدانند به هدفشان نخواهند رسید.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به داور بازی با پرسپولیس تبریک می‌گویم و شاید هر داور دیگری به جای او بود، نیمه دوم از دستش خارج می‌شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به انتقاد تند از مسئولان فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: داور مقصر نیست چرا که به او می گویند چطور قضاوت کند. او هم تابع اوامر است.

کارشناس داوری فوتبال گفت: در بازی با آلومینیوم داور تمرکز نداشت و یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.

تیم فوتبال سپاهان در مهمترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیداربا نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان مورایس به پایان رسید.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنانش خواست زمین را ترک کنند.

تیم فوتبال سپاهان در یکی از دیدارهای حساس هفته هجدهم لیگ برتر تیم گل گهر را در هم کوبید و در حالی که نزدیک به یک نیمه 10 نفره بود، به یک پیروزی پرگل دست یافت.

تیم فوتبال ملوان با پیروزی برابر نماینده مازندران به وضعیت خود در جدول رده بندی لیگ برتر سروسامان بهتری داد.