جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

اگرچه قرارداد سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو به پایان رسیده اما وی همچنان گزینه اصلی برای این تیم و قرار گرفتن در راس آن است.

استراتژی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بازی جام جهانی 2022 قطر همچنان مبهم است و مشخص نیست سرمربی این تیم کدام بازیکنان را در ترکیب ابتدایی‌اش برای دیدار با انگلیس قرار خواهد داد.

تبریز - جای خالی بازیکنانی از تبریز و آذربایجان شرقی که روزگاری این خطه چند نماینده در تیم ملی فوتبال داشت وبه عنوان مهد پرورش بازیکن در کشور مطرح بود، این روزها در کنار تیم ملی احساس می شود.

بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در اعتراض به نژاد پرستی در بازیهای مختلف پیش از آغاز بازی زانو می‌زنند.

رئیس فدراسیون بوکس با انتشار ویدئویی از خود تایید کرد که دیگر به ایران بازنخواهد گشت.

هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه B به میزبانی ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از دولت در مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی شرکت خواهد کرد.

بناب - معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: مردمی سازی ورزش خواسته اصلی رئیس جمهور از وزارت ورزش و جوانان است.

آزادکار وزن 79 کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان که با دوبنده تیم بانک شهر در لیگ برتر به میدان رفت گفت: موفقیت در این پیکارها را مدیون راهنمایی و تجربه رضا یزدانی هستم.

قهرمان بوکس ایران با انتقاد از افرادی که از حسین ثوری حمایت کردند تا رئیس فدراسیون بوکس شود گفت: حالا همه چهره واقعی او را دیدند که به بوکس کشور خیانت کرد.

بهترین بازیکن فوتبال دنیا در تمرین تیم ملی فرانسه مصدوم شد و حضور در جام جهانی 2022 قطر را از دست داد.

فرودگاه بین المللی حمد قطر میزبان صدهاهزار هوادار و تماشاگر بازی‌های جام جهانی فوتبال است.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری اولین دیدار در جام جهانی قطر گفت: بیشتر از دوره های گذشته به صعود تیم ملی امیدوار هستیم.

مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارها کاله و ذوب آهن به مصاف هم می روند.

مهدی حاجی موسائی با باخت برابر حریف چینی از دور رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان کنار رفت.

یکی از رسانه های فعال در کشور قطر داور بزریلی را برای قضاوت بازی تیم های ملی ایران و انگلیس معرفی کرد.