جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

تمرین تیم فوتبال استقلال که قرار بود از امروز آغاز بشود، به خاطر مشکلات مالی تعطیل شد.

ستاره تیم ملی انگلیس امروز هم در تمرین این تیم شرکت نکرد تا ابهامات پیرامون حضورش در دیدار مقابل ایران بیشتر بشود.

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به غیبت نماینده این فدراسیون در اجلاس جهانی و تاکید بر عدم کم کاری در این مورد گفت: ثبت‌نام برای حضور نماینده ایران باید در اردیبهشت انجام می‌شد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: ایران از حریفان سخت انگلیس در جام جهانی است و «فیل فودن» باید مقابل ایران بازیکن آزاد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

تیم پتروپالایش بلیش تاکستان با شکست ستارگان ساری به فینال لیگ برتر کشتی آزاد راه یافت.

کارشناس فوتبال ایران در آستانه شروع جام جهانی گفت: اگر من سرمربی تیم ملی بودم، مقابل انگلیس با پنج مدافع بازی می‌کردم و شجاع خلیل‌زاده را در دفاع راست می‌گذاشتم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که در حال حاضر به فکر بازگشت به فوتبال کرواسی نیست و قصد دارد در تیم‌های خارجی مربیگری کند.

رحمان عموزاد یکی از آزادکاران عنوان‌دار تیم بانک شهر در اقدامی عجیب در مراسم وزن کشی رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر حضور نیافت.

برپایی اردوی تدارکاتی در ژاپن پیش از آغاز دیدارهای پنجره ششم انتخابی جام جهانی در برنامه سرمربی تیم ملی بسکتبال برای آماده سازی حضور در این پنجره است.

دیدار افتتاحیه جام جهانی 2022 بین تیم قطر میزبان و اکوادور تحت تاثیر اتهام رشوه قطر به 8 بازیکن تیم حریف قرار گرفته است.

فیفا تایید کرده است که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا تنها نامزد انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید شرایط تیمش برای صعود به جام‌جهانی مساعدتر شده اما هنوز اطمینانی به آن نیست ضمن اینکه باید به گونه‌ای پیش رفت که وابسته به قزاق‌ها و نتایج آنها نباشیم.

آوردگاه جام جهانی 2022 می تواند آخرین طعم حضور در این رقابت ها را برای ستاره های فوتبال ملی و دنیا به همراه داشته باشد.

مربی تیم بانک شهر گفت: بچه‌های تیم ما در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم‌قسم شده اند تا دوباره مثل سال گذشته، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

روز پنجم از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با یک نشان برنز دیگر برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی تاکید دارد که پیشی گرفتن از کره‌جنوبی در قاره آسیا و رسیدن به سطح اول بازی‌های المپیک، موفقیت‌هایی است که این فدراسیون در اسلحه سابر دنبال می‌کند.