جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.

رئیس فدراسیون بوکس که به همراه تیم ملی راهی اسپانیا شده است، هنوز تکلیف بازگشتش به کشور را مشخص نکرده است.

دبیر شورای ورزش معاونت صدا از افتتاح «رادیو جام‌جهانی» به عنوان یک رادیوی فصلی تا پایان آذر ماه خبر داد.

باشگاه پرسپولیس نسبت به خودداری از تمرین امروز اعضای تیم واکنش نشان داد.

پیش بینی مهدی طارمی را در خصوص نتایج تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر 7 امتیاز کسب می‌کند.

تیم فوتبال خیبرخرم آباد با تساوی خانگی برابر خوشه طلایی به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

ورزشگاه البیت ورزشگاهی است که در الخور، قطر برای جام جهانی فوتبال 2022 ساخته شده‌است و میزبان مراسم افتتاحیه این رویداد خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد مهدی طارمی در تیم پورتو دفاع کرد و گفت: برخورد مطبوعات لیسبون با طارمی به خاطر موفقیت و گلزنی در پورتو طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیرعامل این باشگاه خواست تا قبل از دیدار هفته دوازدهم برابر پرسپولیس مشکلات مالی تیم را حل کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم اطمینان داد که بزودی اخبار خوبی در مورد مسائل مالی و پرداخت مطالبات خواهند شنید.

بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن به موقع مطالباتشان اعتصاب کرده اند؛ یک اتفاق تکراری که در دو تیم بارها تکرار و به یک پاشنه آشیل تبدیل شده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند، به سئوالی درباره تقابل با «هری کین» واکنش نشان داد و احتمال انتقال به یک باشگاه بزرگتر را رد نکرد.

مربیان حاضر در رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در جلسه ای مشترک، مشکلات این دوره از رقابت‌ها را بررسی کردند.

هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در استادیوم تختی شهر اهواز در حال برگزاری است.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در نشست خبری خود بار دیگر از میزبانی قطر در جام جهانی 2022 دفاع کرد.