یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

قزوین - کادر فنی تیم فوتسال کراپ الوند به صورت دست جمعی از هدایت این تیم استعفا دادند.

امیرحسین حسین زاده بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که در بلژیک به سر می‌برد همچنان شرایط بازی برای تیم شارلوا را پیدا نکرده است.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران به عنوان سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا انتخاب شد.

چهارمین مرحله مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه مردان با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و جوانان به پایان رسید.

رفتار و فعالیت مقامات دولتی در رابطه با فدراسیون فوتبال را تا جایی که فعلیت پیدا نکند نمی‌توان مصداق دخالت ناروای دولت در فوتبال و از موجبات تعلیق این فدراسیون دانست.

تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل ملوان امروز جمعه ریکاوری کرد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهدی قایدی در اولین حضورش توانست استقلال را صاحب سه امتیاز کند، گفت: ریکاردو ساپینتو باید مراقبت شود و رفتار او در بازی با ملوان حرفه‌ای نبود.

رئیس کمیته ملی المپیک می گوید مسئول برگزاری انتخابات فدراسیون‌های بلاتکلیف، وزارت ورزش است و باوجود اتمام زمان تعهد به فدراسیون‌های جهانی، این اقدام صورت نگرفته است.

روزنامه رکورد پرتغال با اشاره به اتفاقاتی که فصل گذشته بین مهدی طارمی و باشگاه اسپورتینگ رخ داد، گزارشی را از رویارویی این دو تیم منتشر کرد.

عضو تیم ملی جودو بانوان ایران در جریان رقابتهای این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی آسیب دید و باید در تهران دست آسیب دیده خود را به تیغ جراحان بسپارد.

رئیس فدراسیون جودو گفت: شکست جودو در بازی‌های کشورهای اسلامی دلایل مختلفی دارد که جا دارد قبل از هر چیزی از ملت عزیز عذرخواهی کنم ولی خوشحالی برخی‌ها از این نتایج قابل پیش بینی بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز در دومین مسابقه خود در لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که تقابل این دو تیم مدعی با خریدهای پر سر و صدا نوید بازی جذابی را می‌دهد.

پیروزی تیم‌های استقلال و سپاهان با سرمربیان پرتغالی خود در هفته دوم لیگ برتر ایران در مطبوعات کشور پرتغال هم بازتاب داشت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تخلف سرمربی تیم فوتبال استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر رسیدگی می‌کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از پایان سفر به زوریخ و دیدار با مسئولان فیفا راهی اتریش شد.

پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.