سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است باید در نخستین تجربه حضور در رده بزرگسالان به اهدافش برای آینده دست یابد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش دارد اما ممکن است در یک صورت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

تیم ملی والیبال ایران دیدار خود برابر لهستان در جام واگنر را واگذار کرد.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی پیش روی این تیم با فولاد گفت: همه چیز پس از پنج بازی مشخص می شود.

آبادان - مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته نتیجه خوبی را کسب نکردیم به دنبال جبران هستیم و خودمان را برای بازی با صنعت نفت آماده کرده‌ایم.

آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سیستم و نوع نگرش ما نسبت به هر حریف تغییر می‌کند چون در هر بازی از جمله بازی فردا به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و گل گهر سیرجان با تساوی به پایان رسید. در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال سپاهان برابر نساجی به برتری رسید.

سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران گفت: کاراته همیشه بار کاروان ایران را به دوش می‌کشید اما این بار شرمنده مردم شدیم و نداشتن مسابقه تأثیر منفی خود را گذاشت.

با کسب مدال نقره توسط مبینا حیدری، پرونده تیم ملی کاراته ایران با 5 مدال نقره و 3 برنز و بدون مدال طلا در بازیهای کشورهای اسلامی بسته شد.

انزلی - سرمربی ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازیکنان تیمش هوشمندانه بازی کردند، گفت: مسئولی که در میانه راه بازسازی ورزشگاه تختی ما را رها کرد باید پاسخگوی نبود هواداران باشد.

ورزشکاران ایران با کسب مجموع 133 مدال رتبه سوم جدول مدالی بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه را کسب کردند.

دو نهاد بین المللی فوتبال با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران خواستار توضیح در مورد دخالت شخص ثالث در اتفاقات این رشته شد.

انزلی - سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه شایسته برد سه بر یک بودیم، گفت: برای قهرمانی علاوه بر بازیکن به نیمکت قوی نیز نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار با ملوان رفتاری داشت که ممکن است پای او را به کمیته انضباطی بکشاند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد.

با کسب سه مدال نقره دیگر، جمع مدالهای جوانان موی تای ایران در مسابقات قهرمانی جهان به عدد 13 رسید.