سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

اصفهان - با پیگیری‌های باشگاه سپاهان برای حضور هوادران در ورزشگاه، مصاف این تیم با نساجی در حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

مهاجم باتجربه استقلال با اینکه در هفته اول عملکرد درخشانی نداشت، اما همچنان می‌تواند انتخاب اول ساپینتو برای خط حمله این تیم باشد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها نباید بدون امتیاز از انزلی بیرون بیایند گفت: استقلال محکوم به برد برابر ملوان خواهد بود.

در حالی که از ستاره تازه بازگشته به استقلال به عنوان بهترین خرید این تیم یاد می شود، ممکن است این بازیکن امروز در ترکیب ثابت مورد استفاده قرار نگیرد.

در آخرین روز مسابقات تیراندازی با کمان بازیهای همبستگی کشورهای اسلام دو نماینده کشورمان در فینال به مصاف رقبای خود رفتند.

مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در خواب پیدا کردن زمین چمن تمرین مناسب برای فصل جاری لیگ برتر هستند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در هفته اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به یک خطر بزرگ اشاره کرد و گفت: بازیکنان به خاطر جام‌جهانی دنبال خودنمایی هستند!

نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع 27 مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.

نیشابور سرپرست اداره ورزش و جوانان نیشابور از فرسودگی کامل ورزشگاه انقلاب این شهرستان خبر داد.

بوشهر - فوتبال بوشهر باشگاه‌ها و بازیکنان بزرگی را به خود دیده است ولی هم اینک حال فوتبال در این استان خوب نیست و انگار کرونا به جان این فوتبال افتاده است.

دو تیم شکست خورده هفته اول رقابتهای لیگ برتر با اشتهای فراوان به پیروزی در هفته دوم به مصاف هم خواهند رفت اما مربی فصل گذشته پرسپولیس در اندیشه متوقف کردن صدرنشین هفته اول لیگ است.

روز نخست از رقابتهای کاراته در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی با کسب سه مدال نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان از هواداران این تیم خواست انتظارات خود از سپاهان را پایین بیاورند.

انزلی - تیم فوتبال ملوان بندر انزلی آخرین تمرین خود پیش از بازی با استقلال را در ورزشگاه تختی انجام داد.

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال نساجی افق خود را در این باشگاه رقم زدن تاریخی جدید برای نساجی معرفی کرد.