یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دومین دیدار تدارکاتی مقابل ژاپن را همچون دیدار اول واگذار کرد.

فدراسیون فوتبال قرار است بلیت‌های جدیدی را برای جام جهانی 2022 قطر به فروش برساند.

اعضای تیم ملی کاراته ایران صبح امروز برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی راهی ترکیه شدند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به بازگشت مهدی قایدی به این تیم گفت: از ابتدا هم تصمیم به جدایی این بازیکن و کوچ به لیگ امارات اشتباه بود.

گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی فصل جدید لیگ برتر را با پیروزی شروع کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک که ریاست ستاد برگزاری انتخابات این کمیته را بر عهده داشت در حالی از این مسئولیت کناره‌گیری کرده است که مشخص نیست چه کسی باید جایگزین او برای پیگیری فعالیت‌ها شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به توقف این تیم برابر ذوب آهن گفت: پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود.

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی با قهرمانی تیم کره به پایان رسید که ایران با ثبت اولین‌ها همراه با ستارگان خود در جهان مورد تحسین قرار گرفت.

روند برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی در جریان است که احکام و استعفاهای مخفیانه‌ای در این کمیته انجام شده که به نظر می‌رسد بی ارتباط با انتخابات پیش رو نیست.

دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از حاشیه هایی که برایش به وجود آمد در مورد حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک توضیح داد.

در بازی گل‌گهر - تراکتور بازیکنان تیم تبریزی هنگام ضربات آزاد مقابل دیوار دفاعی گل‌گهرسیرجان یک دیوار دفاعی دیگر تشکیل می‌دادند تا دروازه‌بان گل‌گهر را دچار خطا کنند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با اینکه شکست برای استقلال در هفته اول تلخ است، اما ترجیح می‌دهم فعلا درخصوص ساپینتو قضاوت نکرده و این کار را به آینده موکول نمایم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره شکست این تیم در دیدار تدارکاتی برابر ژاپن، کم تجربه بودن برخی بازیکنان و نوع برنامه‌ریزی ژاپنی‌ها را از دلایل آن عنوان کرد.

مهدی قایدی که با قراردادی یک ساله به استقلال پیوست، وارد تهران شد تا رسما کارش را با این تیم آغاز کند.

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از داور بازی صنعت نفت آبادان گفت: داور بازی داوری ضعیفی کرد و برای تیمی که بخواهد وقت تلف کند، این داور فوق‌العاده است.