سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

اردوی آماده سازی تیم فوتبال زیر 20 سال با حضور 31 بازیکن پیگیری می شود.

قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به صورت رسمی اعلام شد که در چند مورد ابهاماتی وجود دارد.

انزلی - رئیس هیئت فوتبال انزلی با بیان اینکه تا کنون وزارت ورزش و جوانان تغییر نام ورزشگاه انزلی را تایید نکرده است، گفت: نام ورزشگاه انزلی همچنان به نام تختی است.

انزلی - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال تهران میرود که دو تیم عنوان قهرمانی را یدک می کشند.

در این فیلم میزان قراردادهای دو باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس در فصل جاری را مشاهده می‌کنید.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به اضافه شدن رسمی چهار بازیکن به لیست این تیم گفت: کار سرمربی امروز به مراتب دشوارتر از روزهای گذشته است.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: رقابت‌های جهانی به عنوان نخستین مرحله گزینشی برای المپیک پاریس برای ما بسیار مهم و دارای اهمیت است.

توضیحات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از دلالی در فوتبال ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در حالی پیگیری شد که یک نماینده از ایران به فینال راه یافت و یک ملی‌پوش دیگر راهی رده بندی شد. دو آزادکار کشورمان هم به گروه شانس مجدد رفتند.

انزلی - تنها 2 روز به زمان نخستین میزبانی ملوانان در لیگ برتر امسال باقی مانده و ورزشگاه خانگی این تیم همچنان در حال بازسازی است.

فیفا به دلیل دخالت اشخاص ثالث، فدراسیون فوتبال هندوستان را به حالت تعلیق در آورد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «یورگن لوکادیا» گرانترین بازیکن لیگ برتر نیست، از احتمال برگزاری بازی خداحافظی سیدجلال حسینی مقابل یکی از چهار تیم برتر جهان خبر داد.

ملی پوش فوتسال ایران با بیان اینکه در انتظار صدور روادیدش برای سفر به اسپانیا و حضور در تمرینات تیم پالما است، گفت: در تورنمنت تایلند تیم ملی را همراهی می‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال استقلال با بیان اینکه عملکرد این تیم در هفته اول برابر سپاهان چنگی به دل نزده است، گفت: به نظرم استقلال به یک هافبک بازیساز نیاز دارد تا مهاجمانش را تغذیه کند.

تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خبر از منع حضور افراد دارای پرونده و یا محکومان قطعی قضایی در انتخابات فدراسیون فوتبال داد.