یک‌شنبه 22 مهر 1403

مهم‌ترین اتفاق برای پرسپولیس حفظ تیم قهرمان است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مهم‌ترین اتفاق برای پرسپولیس حفظ تیم قهرمان است

حسین خبیری می‌گوید، درویش با هماهنگی یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات را به دور از هیاهو پیش می‌برد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که در مراسم اختتامیه دوره مربیگری B آسیا شرکت کرده بود در مورد این مراسم و وضعیت پرسپولیس صحبت کرد. او در ابتدا گفت: امروز اتفاق خوبی افتاد و بسیاری از ملی‌پوشان سابق کشورمان در این دوره حضور داشتند و مدرک مربیگری B آسیا گرفتند. آقای غفوری، حسینی، ماهینی، اشپیتیم آرفی و بسیاری از مربیان خوب پایه تهران برگزار شد و الان می‌توانند به طور رسمی فعالیت خوبی داشته باشند. همزمان دوره مربیگری فوتسال آسیا در بخش بانوان برگزار شد. این دوره در آسیا به عنوان اولین دوره برگزار شد و افتخار این را داشتیم که آن را در ایران برگزار کنیم.

خبیری در مورد حضور یحیی در این مراسم بیان کرد: ما از آقای گل‌محمدی دعوت کردیم که حضور داشته باشند چون حضورشان به عنوان موفق‌ترین مربی باعث دلگرمی آقایان و بانوان بود. ما به عنوان یک عضو کوچک از جامعه فوتبال و نه هیئت مدیره وظیفه خودمان دانستیم که اینجا از ایشان تقدیر کنیم.

این عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات باشگاه گفت: ما به عنوان هیئت مدیره به آقای درویش اختیار تام دادیم و ایشان کار را با آقا یحیی به دور از هیاهو جلو می‌برد و تمدید با بازیکنانی که خواستند و جذب مهره‌های جدید در دستور کار قرار دارد و انشاالله اتفاقات خوبی می‌افتد. این هماهنگی وجود دارد و آقای درویش حتما گزارش کار در مورد اقدامات می‌دهند.

خبیری راجع به شایعات در مورد بیرانوند گفت: دوران نقل و انتقالات همواره پرتنش است و هواداران حق دارند چون سرنوشت باشگاه برای‌شان مهم است‌. علیرضا بیرانوند فرزند پرسپولیس است و بارها برای پرسپولیس و تیم ملی جانفشانی کرده است‌. آقای درویش هم دیروز به عیادت بیرانوند رفته و صحبت هم کرده است. شاید برخی از اخبار درست باشد ولی قطعا حفظ تیم فعلی که قهرمان شدند مهم‌ترین چیز است.

او در مورد سقف قرارداد و تقویت سرخ‌ها بیان کرد: ما ضمن احترام به قوانین، برای‌مان اقدامی مهم است که منافع پرسپولیس محقق شود. ما جوری مدیریت می‌کنیم که تیم‌مان تقویت شود. به صورت کلی مذاکره در حال انجام است و جزئیاتش را که با بازیکنان خارجی مذاکره می‌کنند یا داخلی را درویش اطلاع می‌دهد.