دوشنبه 23 مهر 1403

مهم‌ترین توصیه حاج قاسم به جهادگران در خوزستان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مهم‌ترین توصیه حاج قاسم به جهادگران در خوزستان

تاج‌دینی گفت: یکی از شاخصه‌های بازر فردی و اجتماعی سردار سلیمانی توجه به انسانیت و کرامت انسانی بود که در خوزستان این مهم را به همه جهادگران تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان تاج‌دینی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به شخصیت کم نظیر سردار سرلشکر شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: آنچه باعث متمایز شدن شخصیت حاج قاسم سلیمانی شد نفوذ معنوی و کلامی وی در قلوب همه مردم بود.

عضو مجمع جهادگران کشور گفت: حضور حاج قاسم در بین مردم به خصوص در سیل خوزستان و کمک رسانی به مردم در نگاه مردم این استان برای همیشه تاریخ ماندگار شده است.

وی افزود: وقتی از سرارد سلیمانی در خصوص حضور نوجوانان و جوانان در قالب اردوهای جهادی سئوال کردند؟ فرمودند: "اخلاق و خدمت به مردم مهم‌ترین بخش اساسی عرفان است و به‌نظر من جوانانی که سنشان به زمان جنگ نمی‌رسد؛ اینجا مکانی است که جهاد زمان دفاع مقدس را درک کنند".

تاج دینی خاطرنشان کرد: این منش و گفتار نیک حاج قاسم در بین جهادگران و مقایسه کردن آن روزها با روزهای دفاع مقدس باعث شد تا همه کسانی که در آنجا مشغول کمک رسانی بودند با قوت و همتی مضاعف پای خدمت بی منت به مردم باشند.

مسئول بازرسی مجمع جهادگران کشور گفت: حرم خطاب کردن خدمت به مردم در سیل خوزستان از جملات معرف ایشان در کمک رسانی به مردم در سیل خوزستان بود که حقیقتا برای همه جهادگران نقطه اتکا و امید آفرین بود.

وی افزود: یکی دیگر از شاخصه‌های بازر فردی و اجتماعی سردار سلیمانی بحث توجه به انسانیت و کرامت انسانی بود که در خوزستان این مهم را به همه جهادگران تاکید کردند.

انتهای پیام /