یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مهنان: تلاش می‌کنیم از مسابقات جهانی کوراش با دست پر به ایران برگردیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مهنان: تلاش می‌کنیم از مسابقات جهانی کوراش با دست پر به ایران برگردیم

سرمربی تیم ملی کوراش مردان ضمن تشکر از حمایت‌های فدراسیون ووشو، گفت: تلاش می‌کنیم با دست پر از مسابقات جهانی به ایران برگردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مهنان سرمربی تیم ملی کوراش آقایان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی کوراش ایران در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در هند اظهار داشت: 7 ملی‌پوش در اردو حضور دارند و زیر نظر بنده و محمد مجلسی با سرپرستی احمد خسرویار تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و ورزشکاران در شرایط خوبی به‌سر می‌برند و از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند. امیدوارم با توجه به همین آمادگی، آن مقامی که شایسته است را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کوراش مردان ایران با اشاره به اینکه ویزای همه کوراش‌کاران صادر شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد، درباره رقبای اصلی تیم ایران گفت: ازبکستان جدی‌ترین حریف ورزشکاران ایران است و البته تاجیکستان نیز با ترکیب کامل در این رویداد بزرگ شرکت خواهد کرد. تیم ما در دوره قبلی که به میزبان هند برگزار شد، پس از ازبکستان به مقام نایب قهرمانی رسید و ملی‌پوش موفق به کسب یک طلا، 2 نقره و 3 برنز شدند. در این دوره نیز اگر بتوانیم روی سکو قرار بگیریم، یک اتفاق عالی است. البته فکر میکنم چنین اتفاقی رخ خواهد داد و تیم ملی کوراش مردان ایران در مجموع روی سکو قرار خواهد گرفت. سرمربی تیم ملی کوراش با تقدیر از تلاش مسئولان فدراسیون در آماده‌سازی و اعزام این تیم عنوان کرد: از مسئولان فدراسیون ووشو تشکر می‌کنم که با تمام کمبودها و مشکلات عدیده مالی کمک کردند تا ویزا، بلیت و هزینه اعزام مهیا شود. همچنین از صدیقی ممنونیم که در این شرایط کنونی، همه چیز را فراهم ساخت تا راهی هند شویم. ما هم تلاش میکنیم با دست پر به کشور برگردیم. رقابت‌های کوراش قهرمانی جهان طی روزهای 5 تا 8 آذر ماه برگزار می‌شود و تیم ملی کوراش کشورمان روز پنج‌شنبه سوم آذر راهی هند خواهد شد.