پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

مواد مخدر

مواد مخدر

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از کشف برخی از اقلام قاچاق مصادره شده حاوی ماده مخدر «زامبی» در انگلیس، کارشناسان به افرادی که از سیگارهای الکترونیکی حاوی «تتراهیدروکانابینول» (THC) استفاده می‌کنند، هشدار داده‌اند که با خطر استنشاق ماده بسیار خطرناکی به نام «زایلازین» مواجه هستند. پس از کشف برخی از اقلام قاچاق مصادره شده حاوی ماده مخدر «زامبی» در انگلیس، کارشناسان به افرادی که از سیگارهای الکترونیکی حاوی «تتراهیدروکانابینول»...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف سه دستگاه خودروی مسروقه در 24 ساعت گذشته توسط ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از کشف برخی از اقلام قاچاق مصادره شده حاوی ماده مخدر «زامبی» در انگلیس، کارشناسان به افرادی که از سیگارهای الکترونیکی حاوی «تتراهیدروکانابینول» (THC) استفاده می‌کنند، هشدار داده‌اند که با خطر استنشاق ماده بسیار خطرناکی به نام «زایلازین» مواجه هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از کاهش قیمت سهام ترامپ مدیا، دارایی او به زیر 5.8 میلیارد دلار رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شهرداری منطقه 19 تهران گفت: طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی طی چندین مرحله به طور شبانه در این منطقه با جمع‌آوری 53 معتاد متجاهر انجام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت جمعه 24 فروردین 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در...

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی خرمشهر از شهادت مأمور انتظامی شهرستان در عملیات دستگیری یک محکوم متواری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی خرمشهر از شهادت مامور انتظامی شهرستان در عملیات دستگیری یک محکوم متواری خبر داد. فرمانده انتظامی خرمشهر از شهادت مامور انتظامی شهرستان در عملیات دستگیری یک محکوم متواری خبر داد. سرهنگ نجم الدین سهرابی امروز (23 فروردین‌ماه) در تشریح جزئیات این خبر گفت: صبح روز 21 فروردین 1403 ماموران انتظامی، در اجرای حکم قضایی برای دستگیری محکوم متواری که داری سوابق متعدد کیفری، از...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی خرمشهر از شهادت مامور انتظامی شهرستان در عملیات دستگیری یک محکوم متواری خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ نجم الدین سهرابی: صبح روز 21 فروردین 1403 مأموران انتظامی، در اجرای حکم قضائی، برای دستگیری محکوم متواری که داری سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، حمل و توزیع مواد مخدر و... بود، به محل اختفای او اعزام شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی خرمشهر از شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در این شهرستان حین انجام وظیفه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرمشهر از شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در این شهرستان در حین انجام وظیفه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی خرمشهر از شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در این شهرستان حین انجام وظیفه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرمشهر از شناسایی و به هلاکت رسیدن سارق مسلح توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صیانت از امنیت جامعه به عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه همواره به عنوان یک اولویت در دستور کار سیستم قضایی کشور قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خبرنگاران گفت: بایدن کلا کنترل موقعیت اسرائیل را از دست داده است. او اسرائیل را رها کرده است.