سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

مواد مخدر

مواد مخدر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی از ابتدا پرچم مبارزه جدی با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر را برافراشته نگاه داشته است، اما کشورهای دیگر به هیچ‌وجه به مسئولیت‌های خود در این رابطه به شکل شایسته عمل نکرده‌اند و لازم است ضمن مسئول‌سازی این کشورها، این موضوع برای آنها تبیین شود که اگر مبارزه بی‌امان ایران نبود، مواد مخدر کل اروپا را فرا می‌گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران، طی عملیات ضربتی موسوم به عملیات گاندو خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ: در بازرسی از صندوق عقب خودرو 50 کیلو گرم تریاک در بسته بندی‌های مختلف کشف شد و متهمان با توجه به مشهود بودن جرم دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف 50 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش عملکرد دیوان عالی کشور در سال 1402 منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف تریلی و کشف 566 کیلوگرم مواد مخدر شیشه و هروئین توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در راستای مبارزه بی امان با خرید و فروش مواد مخدر در بستر فضای مجازی، بر اساس رصد‌های انجام شده در شبکه‌های اجتماعی، پیج اینستاگرامی به آدرس معلوم، که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش کوکائین می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران، طی عملیات ضربتی موسوم به عملیات گاندو خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک تریلی و کشف 566 کیلوگرم مواد مخدر شیشه و هروئین توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران در عملیات ضربتی «گاندو» خبر داد.

وب‌گاه گسترش

در یک اطلاعیه، سازمان پزشکی قانونی کشور تعرفه‌های خدمات خود را برای سال 1403 منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران در عملیات ضربتی موسوم به «گاندو» خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس سنای آمریکا برنامه جاسوسی قدرتمندی را تمدید کرد.

وب‌گاه فرارو

سم‌زدایی فرایندی است که بدن به طور شبانه‌روزی با استفاده از مواد مغذی مهم رژیم غذایی انجام می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان‌سازی معاندین در اجرای سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.