شنبه 15 اردیبهشت 1403

مواد مخدر

مواد مخدر

وب‌گاه ورزش سه

کریستوف دام سرمربی درخشان دهه 1990 فوتبال آلمان امشب در ورزشگاه بایر لورکوزن حضور داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر جمعیت مبارزه با دخانیات ایران سهم تولید سیگار در ایران توسط شرکتهای خارجی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر جمعیت مبارزه با دخانیات ایران اعلام کرد: 65 تا 70 درصد سیگارهای مصرفی کشور توسط کشورهای خارجی تولید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر از کشف بیش 290 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 145 کیلو حشیش در عملیات ضربتی ماموران گردان تکاوری 114 بم در شهرستان ریگان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس روانشناسی پلیس ایران از تشکیل 8 کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور چین در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا گفت: روابط ایالات متحده و چین به محض اینکه ایالات متحده رویکرد «مثبت و سازنده‌ای» داشته باشد، تثبیت خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همتای بلاروسی در حاشیه برگزاری اجلاس آستانه قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین بار «رابرت رسلر»، کارآگاه اف‌بی‌آی عنوان قتل‌های سریالی یا زنجیره‌ای را برای مجموعه کشتن‌هایی که توسط یک یا چند نفر مشترکا به وقوع می‌پیوست به کار برد. رسلر در سال 1974 اصطلاح قتل‌های زنجیره‌ای را به کار برد و توضیح داد کسی که سه نفر بیشتر را در فاصله زمانی معناداری به قتل برساند، قاتل سریالی است. حالا با این وصف در این گزارش قتل‌های سریالی را از سال 1300 تاکنون مرور می‌کنیم. 1-...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: انسداد مرزها یک طرح جامع است که در چند لایه انجام می‌گیرد، هم به صورت فنس و هم به صورت دیوارکشی و هم سیستم‌های هوشمند کنترل مرزی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امنیتی _ انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه راهبری موضوع انسداد مرزها توسط سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌گیرد، تاکید کرد: این کار اکنون جزو اولویت‌های کاری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است و با هدایت و راهبری وی در حال پیگیری است. معاون امنیتی _ انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه راهبری موضوع انسداد مرزها توسط سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌گیرد،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا فاش کرد که در گذشته دچار افسردگی و افکار روانپریشانه همچون خودکشی و معتاد شدن به مشروبات الکلی شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مجید کریمی، رئیس پلیس بین الملل فراجا به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین‌المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در شهر لئون فرانسه شرکت کرد. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه 196 کشور دنیا در این نشست شرکت داشتند، افزود: در این نشست جرایم مختلف از جمله جرایم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری «بلومبرگ» فاش کرد که دستیاران اقتصادی دونالد ترامپ به دنبال گزینه‌هایی برای جلوگیری از دور شدن کشورها از دلار هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سوابق مرد معتاد که در یک کمپ ترک اعتیاد بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.

خبرگزاری تسنیم

سردار رادان فرمانده فراجا با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.