سه‌شنبه 24 مهر 1403

موفقیت صنایع کارزین در راه اندازی و نصب دستگاه فول اتوماتیک ماسک سه لایه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
موفقیت صنایع کارزین در راه اندازی و نصب دستگاه فول اتوماتیک ماسک سه لایه

تولید روزانه 30 هزار ماسک استرلیزه شده توسط یک دستگاه ایرانی. صنایع شیمایی کارزین با مدیریت مهندس اسدی به این موفقیت دست یافت. مهندس اسدی، یکی از جوانان تحصیل کرده دهه شصت شمسی است که در عرصه صنعت وکارآفرینی، خوش درخشیده و ابتکاراتی به خرج داده و حال، مدیر شرکت کارزین است.

صنایع شیمیایی کارزین در زمینه فرمول‌نویسی، ارائه دستور ساخت، طراحی و ساخت ماشین‌آلات و راه‌اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی، چسب، رنگ، رزین، مواد آرایشی و بهداشتی، شوینده‌ها، سموم کشاورزی و کودهای شیمیای، طراحی و ساخت انواع دستگاه بسته‌بندی، شیرینگ و پک، نوار نقاله، پرکن مواد و... فعالیت دارد، حال توانسته با مجموعه دانش بنیان خود در زمینه ی ساخت دستگاه تمام اتوماتیک ماسک سه لایه به موفقیت دست یابد.

در اسفندماه که بحران کرونا در کشورمان مطرح شد، ساخت خط تولید دستگاه تولید ماسک استرلیزه در مجموعه کارزین به مدیریت مهندس اسدی، آغاز شد اگرچه برای دستیابی به این دستگاه تمام اتوماتیک، هزینه های مالی و زمانی، پرداخت شده که اجتناب ناپذیر بوده، اما بعد از گذشت چند ماه به این موفقیت دست یافتند

دستگاه تمام اتوماتیک ماسک سه لایه پزشکی، با سسیستم التراسونیک با دستگاه های استریلیزاسیون و تونل های UV و گرما خشک القایی است، که قابلیت تولید 30 هزار ماسک پزشکی در روز را دارد.

در حال حاضر چندین دستگاه در شرکت های معتبر دارویی _ پزشکی توسط مجموعه ی کارزین نصب و راه اندازی شده است

جهت ارتباط و خرید دستگاه با شماره 09126700536 تماس بگیرید.

منبع: با مشارکت وب سایت بانک مشتری
موفقیت صنایع کارزین در راه اندازی و نصب دستگاه فول اتوماتیک ماسک سه لایه 2