یک‌شنبه 1 مهر 1403

مولدسازی املاک برای شهرداری تهران با اهمیت است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مولدسازی املاک برای شهرداری تهران با اهمیت است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لطف الله فروزنده با اشاره به اجرای طرح من شهردرام بیان داشت: تعریف پروژه‌های محلی به دست خود مردم بسیار با اهمیت بوده و با این رویداد شهروندان از روند امور اجرایی پروژه‌ها و طرح‌های اجرایی شهرداری تهران کاملا مطلع می‌شوند. به طوریکه از هزار پروژه عمرانی تعریف شده برای مدیریت شهری، در دوره قبلی طرح من شهردارم، 880 پروژه تکمیل و یا در حال تکمیل می‌باشند. وی...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لطف الله فروزنده با اشاره به اجرای طرح من شهردرام بیان داشت: تعریف پروژه‌های محلی به دست خود مردم بسیار با اهمیت بوده و با این رویداد شهروندان از روند امور اجرایی پروژه‌ها و طرح‌های اجرایی شهرداری تهران کاملا مطلع می‌شوند. به طوریکه از هزار پروژه عمرانی تعریف شده برای مدیریت شهری، در دوره قبلی طرح من شهردارم، 880 پروژه تکمیل و یا در حال تکمیل می‌باشند.

وی افزود: فلسفه وجودی شهرداری خدمت به مردم است و حق طبیعی آنان است که در روند اجرایی امور قرار داشته باشند و ما به عنوان خادمان مردم در مدیریت شهری موظف هستیم روند اجرایی امور و پروژه‌ها را به مردم گزارش دهیم که این امر در رضایت شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری نقش به سزایی دارد، بطور مثال در بحث آسفالت، فضای سبز و سایر حوزه‌ها اقدامات شاخصی انجام شده و حق طبیعی شهروندان است که در روند اجرایی امور قرار داشته باشند.

معاون شهردار تهران در پایان با تاکید بر توجه ویژه به نیروی انسانی اظهار داشت: بایستی تلاش کنیم نیروی انسانی از نظر مهارت، دانش و انگیزش بیش از پیش روند رو به رشد داشته و با بهره مندی از نیروی جوان، متعهد و متخصص در پست‌های مدیریتی، به عنوان یک نهاد خدمتگزار بیش از پیش در راستای اهدف مدیریت شهری و خدمت به شهروندان فهیم گام برداریم.