یک‌شنبه 15 مهر 1403

مومنی: انگیزه بازیکنان استقلال موجب برتری برابر الهلال خواهد شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مومنی: انگیزه بازیکنان استقلال موجب برتری برابر الهلال خواهد شد

تهران - ایرنا - پیشکسوت استقلال گفت: الهلال رقیب سرسختی برای آبی‌پوشان است و هزینه زیادی برای تقویت تیم خود خواهند کرد؛ با این وجود، انگیزه و تلاش بازیکنان و مربیان استقلال موجب خواهد شد تا برابر الهلال به پیروزی برسند.

«محمد مومنی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در گروهی توانست عنوان صدرنشینی را به دست آورد که رقیبان سرسختی داشت و هر کدام از آنها اگر در گروه دیگری قرار داشتند اول می‌شدند.

وی افزود: استقلال در این مدت بازی‌های زیادی را برگزار کرده و بازیکنان خسته هستند، مربیان باید راهکاری را در نظر بگیرند تا در ادامه راه، فشار زیادی که به بازیکنان وارد شده است باعث آسیب‌دیدگی‌شان نشود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی آبی‌پوشان نسبت به دیدارهای گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و بازیکنان این منطقه کوچک‌ترین اشتباهی انجام ندادند. آنها به بازیکنان الشرطه اجازه ندادند تا فرصتی برای عرض اندام در محوطه جریمه حریف پیدا کنند.

مومنی تصریح کرد: «شیخ دیاباته» یکی از بهترین بازیکنان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود و نقش مهمی در صعود این تیم داشت، او پنالتی اولش را در بازی با الشرطه گل کرد و در گل کردن پنالتی دوم ناموفق بود که این موضوع چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند.

وی تاکید کرد: الهلال عربستان رقیب سرسختی برای استقلال است، آنها به طور حتم سعی خواهند کرد برای رویارویی با آبی‌پوشان در مرحله حذفی تقویت شوند و برای تحقق این امر هزینه‌های زیادی انجام خواهند داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال توانایی شکست دادن الهلال عربستان را در مرحله حذفی دارد و در ادامه راه بازیکنان و مربیان انگیزه زیادی دارند که برای موفقیت حاضر هستند هر کاری انجام دهند.

تیم فوتبال استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با کسب 11 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد. این تیم باید به مصاف الهلال عربستان برود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*