جمعه 28 اردیبهشت 1403

میدان عمل نیرو‌های هلال احمر جهانی است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
میدان عمل نیرو‌های هلال احمر جهانی است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: کار هلال احمر روشن کردن مشعل هدایت و امتداد دفاع مقدس است و میدان عمل نیرو‌های هلال احمر جهانی است.

سردار حسین سلامی، در آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خادمان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: کار جمعیت هلال احمر که یک جمعیت باشکوه است احیای انسان‌ها است و در دستگاه خداوند بشریت، نجات جان یک انسان نجات بشریت است.

سردار سلامی تاکید کرد: این ملت در همه لحظات سخت که تمام دنیای قدرتمند برای تسلیم او به میدان آمده بود؛ ایستاد. دشمن می‌خواست در برابر تولد یک انقلاب باشکوه و شکل گیری یک باور برای پیشرفت و برای اقتدار بایستد و دشمن آمده بود تا همه موفقیت‌ها و دستاورد‌ها و باور ما ایرانیان به پیشرفت را از ما بگیرد. دشمن می‌خواست ایران را در جغرافیا کوچک و تجزیه کند، اما مردانی مطمئن با گام‌هایی ثابت و استوار به برکت فرمایشات امام عظیم الشان در برابر دشمنان ایستادند و هرگز به آنان پشت نکردند.

وی با بیان اینکه جنگ را با شهدا پیروز شدیم، گفت: کار هلال احمر روشن کردن مشعل هدایت و امتداد دفاع مقدس است. پانصد شهید هلال احمر نشان همین حرکت ارزنده شماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اقدامات جهادی هلال احمر در تمام نقاط جهان، افزود: میدان عمل نیرو‌های هلال احمر جهانی است. برای هلال احمر همه دوست هستند و او با همه صمیمی است و این یکی از زیباترین جلوه‌های عاطفه در بشریت است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری