جمعه 31 فروردین 1403

سردار حسین سلامی

سردار حسین سلامی

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین دستاوردهای نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در رژه 29 فروردین خودنمایی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گوشه‌هایی از قدرت پهپاد و دستاوردهای تجهیزاتی بومی ارتش در روز29 فروردین روز ارتش به نمایش درآمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله پهپادی و موشکی بی سابقه ایران به اسرائیل در شامگاه شنبه؛ واکنش‌های گسترده چهره های داخلی و خارجی را به همراه داشته است؛ واکنش هایی که در 2 سناریوی عمده قابل بررسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار فرمانده کل سپاه پاسداران در جشنواره قرآنی سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آتشی که خود افروخته‌اند، خواهند سوخت، تأکید کرد: نباید نگران بود؛ خداوند اذن غلبه کفار را بر مومنان نمی‌دهد و نصرت حق جاری می‌شود. سردار فرمانده کل سپاه پاسداران در جشنواره قرآنی سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آتشی که خود افروخته‌اند، خواهند سوخت، تأکید کرد: نباید نگران بود؛ خداوند اذن غلبه کفار را...

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار فرمانده کل سپاه پاسداران در جشنواره قرآنی سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آتشی که خود افروخته‌اند، خواهند سوخت، تأکید کرد: نباید نگران بود؛ خداوند اذن غلبه کفار را بر مومنان نمی‌دهد و نصرت حق جاری می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران و بسیاری از کشورهای جهان برگزار شد. در این مراسم که با شعار «روز قدس، از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» در سراسر کشور برگزار شد، مردم ایران با حضور گسترده خود بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند. مقامات سیاسی و نظامی کشور نیز همراه با مردم مانند سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، حمایت...

وب‌گاه خبر آنلاین

راهپیمایی روز قدس امسال تحت الشعاع جنگ غزه از یک سو و حمله اخیر اسرائیل به کنسولگری ایران از سوی دیگر قرار داشت.

وب‌گاه عصر ایران

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم روز جهانی قدس گفت: تا وقتی پیکر‌های ما در درون تابوت‌ها و روی دستان شما تشییع می‌شود ایران و جهان اسلام امن است و هیچ قدرتی نمی‌تواند بر پیکر این امت ضربه بزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه سردار شهید زاهدی را یک اسطوره جاودان و شخصیتی شبه‌افسانه‌ای از جهاد توصیف کرد که بعد از خاتمه دفاع مقدس به همراه فرمانده جاودانه جبهه‌های مقاومت حاج قاسم سلیمانی در لبنان و سوریه برای ساخت قدرتی عظیم دربرابر اسرائیل مجاهدت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم روز جهانی قدس گفت: تا وقتی پیکرهای ما در درون تابوت‌ها و روی دستان شما تشییع می‌شود ایران و جهان اسلام امن است و هیچ قدرتی نمی‌تواند بر پیکر این امت ضربه بزند./ دانشجو

وب‌گاه گسترش

راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی پیش در تهران و سایر استان‌ها و شهرهای کشور آغاز شد.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد روز جهانی قدس استان تهران برنامه‌های ویژه روز جهانی قدس در پایتخت را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های ویژه روز جهانی قدس در شهر تهران را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر سرلشکر موسوی و سردار سرلشکر سلامی در پیام مشترکی از عنایت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا و اهدای نشان فتح قدردانی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه‌ای گردن‌کشی کند.