پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

بیست‌وسومین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی 6 میلیون دز واکسن، امروز پنجشنبه (هشتم مهرماه) در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با کمک نیرو‌های مردمی واکسیناسیون در کشور شتاب گرفت که در حال حاضر 53 میلیون دوز واکسن تزریق شده است.

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران، پنج‌شنبه هشتم مهر ماه 1400 خلوت و روان گزارش شده است.

علی دهقان کیا گفت: من تاکید می‌کنم هرگونه کمکی که قرار باشد به بازنشستگان صورت بگیرد جزو وظایف دولت خواهد بود. سازمان تامین اجتماعی در این زمینه وظیفه‌ای بر عهده ندارد. این سازمان درواقع یک صندوقی محسوب می‌شود که به نسبت آن منابعی که پرداخت کرده باید تسهیلات مالی دریافت کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است به شرکت‌های خصوصی برای حمل و نقل درون شهری توجه شود و باید مشکلات این شرکت‌ها حل شود؛ لذا باید نظامات پشتیبانی و حمایت برای آن‌ها پیشبینی شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس، گفت‌: با بهبود شرایط مساعد و بازگشایی‌های محدود در برخی از مناطق کشور می‌توان از ترس روانی شهروندان جامعه به ویژه والدین کاست.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد علت آبودگی هوا در پاییز توضیحاتی داد.

استاد تمام ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران پیشنهاد مستند کردن خاطرات شهدای آتش نشان را از زبان همسر و فرزندان شهدا مطرح و اشاره کرد: چنین اقداماتی باعث می‌شود مردم بدانند یک آتش‌نشان در کنار زندگی کاری خود، چه اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امرو زهفتم مهر ماه مشاهده می‌کنید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در واکنش به برخی برداشت‌های نادرست درخصوص اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر پیروزی در برابر کرونا تا 2 هفته دیگر توضیح داد.

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز هفتم مهر ماه مشاهده می‌کنید.

عضو شورای شهر تهران ضمن بازدید از مرکز کنترل و فرماندهی و دو ایستگاه آتش‌نشانی بر سیستمی کردن مدیریت عملیات در آتش‌نشانی تهران تاکید کرد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی که با ترفتند خواستگاری از دختران جوان کلیه طلا‌های آنان را سرقت کرده بود خبرداد.

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: در کتاب‌های درسی که در مهر 1401 عرضه می‌شوند، مطالبی در مورد فداکاری شهید لندی گنجانده می‌شود، اما امسال نیز در مجلات رشد، جشنواره فیلم رشد و انتشارات مدرسه به این شهید پرداخته خواهد شد.