چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

رنگ‌بندی شنبه 3 مهر 1400 در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 3 مهر ماه 1400 را اعلام کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلحی که در چندین فقره سرقت مسلحانه از طلا فروشی‌ها دست داشتند خبر داد.

معاون آموزش متوسطه و رییس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده آموزش‌ها را از مهرماه به صورت مجازی آغاز و از آبان ماه به صورت تدریجی، آرام و اقتضایی به سمت آمووزش‌های حضوری پیش خواهیم برد.

با حضور سرپرست وزارت آموزش وپرورش؛ زنگ بازگشایی «مدرسه تلویزیونی ایران» همزمان با آغاز سال تحصیلی 1401-1400 نواخته شد.

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، برای تنها آزمایشگاه مرجع بین المللی آبله گوسفندی و بزی کشور مستقر در این موسسه، گواهی ایزو ISO/IEC 17025:2017 کسب کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در جریان بازدید و دیدار با باغداران و روستائیان منطقه پشت کوه بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه گفت: برای ما حفظ حیات وحش از هرگونه آسیب و گزند احتمالی خصوصا در مناطقی که دارای مستثنیات سکونتگاهی و یا مجاور باغات و مناطق روستایی است اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی پایتخت از ارایه خدمات به عزاداران راهپیمایی دلدادگان حسینی اربعین در قبله تهران خبر داد.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، گفت‌: دارو‌ها و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر پس از وقفه‌ای در مرز امروز ساعت 1:20 بامداد از گمرک طرف عراقی خارج و وارد خاک این کشور شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از توقیف 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در روز گذشته و در محدوده بزرگراه چمران خبر داد و گفت: این سه موتورسیکلت سنگین در این محدوده مشغول انجام حرکات مخاطره آمیز بودند که متوقف شدند.

احسان مومنی از برخورد شدید پژو با عابر پیاده در بزرگراه شهید کاظمی - آزادگان و فوت این عابر پیاده بر اثر شدت حادثه خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه سیاست دولت مبنی بر بازگشایی آرام مدارس است، گفت: به جز پایه‌های اول و هنرستان‌ها، در نیمه دوم آبان ماه بازگشایی تدریجی با تأیید وزارت بهداشت خواهیم داشت.

مجید رنجبر از واژگونی سواری پژو 206 در بزرگراه آبشناسان - ستاری و برخورد شدید با جداول کناری این بزرگراه خبر داد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: بر اساس واکاوی نقاط قوت و ضعف دو سال گذشته، سال تحصیلی جدید را با شعار «تضمین سلامت»، «استمرار آموزش» و «ارتقای کیفیت» آغاز کنیم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: در شرایط فعلی به دلیل شیوع این ویروس دانشگاه‌های ما به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی بازگشایی شده و فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت عابر پیاده در محدوده شیخ فضل الله قبل از پل ستارخان خبر داد.