چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس، گفت: از ابتدا بحث واکسیناسیون دانش آموزان به عنوان شرط بازگشایی مدارس نه در ایران و نه حتی در دنیا مطرح نبوده است.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: هر سرقت مسلحانه‌ای که در پایتخت پیش آمده و هر اقدامی که سارقان مسلح در اینجا انجام داده اند بلافاصله در کمترین زمان ممکن با پاسخ محکم و قاطعانه پلیس مواجه شده است.

یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی به بیان توضیحاتی در خصوص آلرژی فصلی پرداخت.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران پاسخ انتقادات نسبت به عملکرد شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم در زمینه فرهنگی را داد.

به گفته رییس بخش زایمان یکی از بیمارستان‌های کشور در حال حاضر واکسن تایید شده در کشور ما برای زنان باردار سینوفارم است و دستور العمل آن هم توسط وزارت بهداشت برای ما ارسال شده است.

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سوم مهر ماه مشاهده می‌کنید.

رییس دانشگاه فنی وحرفه‌ای گفت: دانشگاه فنی وحرفه‌ای در سیاست‌های جدید خود پیوند آموزش، تولید و اشتغال را دنبال می‌کند و به دنبال قرار گرفتن در بطن جامعه است.

فرمانده انتظامی پیشوا از دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سوم مهر ماه مشاهده می‌کنید.

سازمان هواشناسی نسبت به بارش و وزش باد شدید در دو استان و افزایش ارتفاع موج تا 2.5 متر در آب‌های کشور هشدار داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید به سمت آموزش حضوری حرکت کنند، گفت: در حال حاضر 90 درصد دانشجویان علوم پزشکی واکسن را دریافت کردند و آموزش در برخی از دانشگاه‌ها بسته به شرایط رشته و دانشگاه کاملا حضوری و یا تلفیقی از حضوری و مجازی است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور طی یادداشتی در روزنامه جام جم از افتتاح 10 هزار کلاس درس جدید همزمان با آغاز سال تحصیلی 1400 خبر داد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل تخریب خودرو‌های شهروندان ساکن در محله شوش خبر داد و گفت: متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یکی از سوداگران مرگ سابقه دار پایتخت که اقدام به قاچاق و توزیع گسترده مواد افیونی در مرکز شهر تهران می‌کرد، خبر داد و افزود: در این عملیات بیش از 9 کیلو تریاک و حشیش از متهم کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای که در غرب تهران از یک خانه هزار میلیارد اموال با ارزش سرقت کرده بود، خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف بیش از 81 کیلو تریاک خبر داد.