چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

نابودی 13 فروند هواپیمای مدرن اسرائیل در حمله ایران / تعداد مجروحان بالاست

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
نابودی 13 فروند هواپیمای مدرن اسرائیل در حمله ایران / تعداد مجروحان بالاست

رئیس مجلس وحدت مسلمین بلوچستان با اشاره به بازتاب حملات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در رسانه‌های بین المللی گفت که به گزارش بی بی سی، این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که این یک حمله بسیار گسترده و تاریخی به اسرائیل بود. رئیس مجلس وحدت مسلمین بلوچستان گفت: در نتیجه حمله ایران، گنبد آهنین اسرائیل به طور کامل تخریب شده است، در حالی که تعداد تلفات و مجروحان زیاد است. علامه سید ظفر عباس...

رئیس مجلس وحدت مسلمین بلوچستان گفت: در نتیجه حمله ایران، گنبد آهنین اسرائیل به طور کامل تخریب شده است، در حالی که تعداد تلفات و مجروحان زیاد است.

علامه سید ظفر عباس شمسی رئیس مجلس وحدت مسلمین بلوچستان پاکستان گفته است که زمان محو اسرائیل از صفحه فرا رسیده است.

به گزارش فرارو، علامه شمسی با بیان اینکه تعداد تلفات و مجروحان حمله ایران به اسرائیل زیاد است گفت: حمله ایران به اسرائیل ظالم، قاتل کودکان بی‌گناه فلسطینی و مادران و خواهران فلسطینی، اسرائیل ظالم را تکان داده است.

رئیس مجلس وحدت مسلمین بلوچستان با اشاره به بازتاب حملات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در رسانه‌های بین المللی گفت که به گزارش بی بی سی، این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که این یک حمله بسیار گسترده و تاریخی به اسرائیل بود.

وی با بیان اینکه اسرائیل غاصب و آسمانش تا امروز با چنین وضعیتی مواجه نشده بود، افزود: این بزرگترین عملیات پهپادی و موشکی در تاریخ بود.

سید ظفر عباس شمسی گفته است که هرگز چنین حمله‌ای به اسرائیل غاصب صورت نگرفته بود. در نتیجه این حمله، گنبد آهنین به طور کامل از کار افتاد. در حالی که تعداد تلفات و مجروحان بسیار زیاد است و اکثر آن‌ها سربازان اسرائیل غاصب هستند.

عالم برجسته پاکستانی گفت: 13 فروند هواپیمای مدرن اسرائیل سوخته و خاکستر شده است، افزود: زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل غاصب از روی زمین محو شود.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

نابودی 13 فروند هواپیمای مدرن اسرائیل در حمله ایران / تعداد مجروحان بالاست 2