یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ناجا

ناجا

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: اخیراً مهدی عسگری، نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس، قطعه‌سازان را عامل کاهش عرضه و گرانی خودرو معرفی کرد که با واکنش خودروسازان و قطعه‌سازان همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ و دبیر کل کنگره 24 هزار شهید پایتخت با بیان اینکه 603 نقطه و محل شهادت در تهران داریم، گفت: 800 شهید ترور در این نقاط به درجه والای شهادت نائل شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرداخت حق بیمه ایام خدمت سربازی و همچنین حضور داوطلبانه در جبهه و افزودن آن به سوابق بیمه‌پردازی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر امکان‌پذیر است و بیمه شدگان می‌توانند حق بیمه مذکور را یکجا یا در قالب اقساط ماهانه بپردازند. سازمان تامین اجتماعی امکانی را فراهم کرده است تا تمام افرادی که دوران خدمت سربازی را انجام داده‌اند، با خرید بیمه سربازی خود به صورت آنلاین، مدت سربازی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تردد از جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تردد از جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد.

وب‌گاه ورزش سه

در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه B آسیا در ساری، از فاز نخست سامانه جامع فوتبال مازندران، رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بازی با الفاظ نمی‌تواند بر واقعیت تاسفبار فساد سرپوش بگذارد، اینکه از کلمه «فسادنمائی» برای انکار «فساد» استفاده شود، نه‌تنها نمی‌تواند در واقعیت فساد که رخ داده است تغییری به وجود بیاورد، بلکه اعتماد مردم به مسئولین را مخدوش می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت دفاع در واکنش به شهادت سردار موسوی گفت: این اقدام نشان‌دهنده خصلت تروریستی است و به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دولت همچنان از اعلام خبر حضور تیم 400-500نفره حفاظتی رئیس جمهور در سفر به پرند عصبانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر کشور درباره پیامک به برخی ماشین‌ها در طرح حجاب و عفاف واکنش توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

وزیر کشور با اشاره به اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها از 14 دی توسط هیات نظارت یادآور شد که داوطلبان از آن تاریخ می‌توانند به طور جدی‌تری فعالیت‌شان را دنبال کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور گفت: گزارش تخلفات برای صاحب خودرو می‌رود و او می‌تواند بگوید من پشت فرمان نبودم و این درست است اما قانون فردی را که صاحب خودرو است را مسئول می‌داند پس با این وجود ممکن است اشتباهی رخ دهد و ناجا بررسی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وزیر کشور درباره پیامک به برخی ماشین‌ها در طرح حجاب و عفاف گفت: ممکن است صاحبان ماشین خودرو خود را به افراد دیگری داده باشند که قوانین مربوطه را رعایت نکرده است ولی گزارش تخلفات برای صاحب خودرو می‌رود. وزیر کشور درباره پیامک به برخی ماشین‌ها در طرح حجاب و عفاف گفت: ممکن است صاحبان ماشین خودرو خود را به افراد دیگری داده باشند که قوانین مربوطه را رعایت نکرده است ولی گزارش تخلفات برای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور اعلام کرد: تا این مرحله از همه طیف‌های سیاسی و سلایق را در انتخابات داریم اما نتیجه نهایی 14 دی ماه توسط هیات نظارت اعلام می‌شود و داوطلبان می توانند فعالیت خود را جدی‌تر دنبال کنند.

وب‌گاه الف

وزیر کشور با اشاره به اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت کاندیداها از 14 دی توسط هیات نظارت یادآور شد که داوطلبان از آن تاریخ می‌توانند به طور جدی‌تری فعالیت‌شان را دنبال کنند.