یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ناجا

ناجا

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارت ماشین و گواهینامه را همیشه همراه داشته باشید، این بدیهی ترین توصیه به مالکان خودروها و راننده هاست ولی نکته های مهمتری هم وجود دارند که حتما باید بدانید. کارت ماشین و گواهینامه را همیشه همراه داشته باشید، این بدیهی ترین توصیه به مالکان خودروها و راننده هاست ولی نکته های مهمتری هم وجود دارند که حتما باید بدانید. به گزارش عرشه آنلاین، به غیر از کارت ماشین و گواهینامه که همراه داشتن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از توجه به 20 راهکار کوتاه مدت برای کاهش تصادفات رانندگی در تهران خبرداد و گفت که در همین راستا نیز طرحی به نام «طرح 20» در معابر پایتخت اجرا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«مستوران»، به عنوان یک «تله‌تئاتر» پرهزینه و پرادعا، یک عقب‌گرد واضح و عیان نسبت به سریال‌هایی با حال و هوای مشابه در سال‌های دور سیما، چون «گرگ‌ها»، «عیاران»، و «هشت بهشت» و «روزی‌روزگاری» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات خود نوشته است: رسانه‌های خارجی، بر مبنای اظهارات آیت‌الله منتظری که در اینترنت به صورت خاطرات منتشر شده، سر و صدای زیادی علیه امام و انقلاب به راه انداخته‌اند.

وب‌گاه فرارو

دریافت قبض و یا پیامک جریمه رانندگی هرچند به دلیل رعایت نکردن قانون صادر می‌شود، اما برای هیچ‌کس خوشایند نیست اگرچه پلیس آن را بازدارنده نمی‌داند و معتقد است که رقم آن به تناسب شرایط اقتصادی جامعه کافی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با اشاراه به مسئولیت تعیین خطوط مرزی گفت: وزارت دفاع اقداماتی انجام داده تا با تجهیز مناطق مرزی به سامانه‌های پایش، رصد مناطق مرزی را تقویت کند.

خبرگزاری تسنیم

دستورالعمل صدور معافیت تحصیلی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور توسط سازمان امور دانشجویان اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه البرز گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس به سمت مازندران ممنوع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هم‌زمان با فرارسیدن سوم ماه جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به روایت 95 روز که به فاطمیه دوم مشهور است، اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد، مجالس عزاداری برپا می‌کنند. در ادامه برنامه 55 هیأت اطلاع‌رسانی می‌شود: (برنامه استان‌ها با رنگ قرمز متمایز شده است) * هیأت رایهالعباس (ع) سخنران: حجت‌الاسلام مسعود عالی مرثیه‌خوانی: محمود کریمی زمان:...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیستم آذر سال 79 درباره دیدار با نوه امام، سفیر سابق ایران، یک عضو ناجا و... نوشته و به برخی از اخبار بین‌المللی اشاره کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل دختر داریوش مهرجویی توضیحات جدیدی درباره روند پرونده قتل آنها داد. وکیل دختر داریوش مهرجویی توضیحات جدیدی درباره روند پرونده قتل آنها داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ روزنامه اعتماد نوشت: روز گذشته نوزدهم آذر ماه جاری، کیفرخواست متهمان قتل داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر صادر شده است، اما «مانوش منوچهری» وکیل مونا، دختر داریوش مهرجویی از ابهاماتی که امکان دارد در کیفرخواست وجود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در راستای پرونده رسیدگی به تخلفات شرکت عمران پرند افراد به اتهام تخلفات و فساد مالی با صدور بازداشت موقت روانه زندان شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مجلس گفت: قرار نیست کردستان و سیستان و بلوچستان از ما جدا شود. هرگز این اتفاق نمی‌افتد. اما اگر از داخل و خارج ذهن هشت میلیون جوان را از ما دور کردند و هرچه خواستند در ذهن آن‌ها قرار دادند، باید بپذیریم این تعداد از ما تجزیه شده‌اند. لذا اگر در شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌نشینیم، نباید اجازه دهیم این تجزیه اتفاق بیفتد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:: ما با فرهنگ انقلاب اسلامی، تهدید و فرصت نداریم. هرچه داریم فرصت است، اما دو دسته فرصت باریسک و بدون‌ریسک داریم آنجاکه جهش و تحول اتفاق می‌افتد، حتماً باید فرصت‌های باریسک را انتخاب کنند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی یادداشت سخنگوی فراجا تحت عنوان «اوباش‌گری در مراکز درمانی را برنمی تابیم» رئیس کل سازمان نظام پزشکی طی تماس تلفنی با سخنگوی پلیس سردار سعید منتظر المهدی از موضع‌گیری فراجا و توجه پلیس در خصوص این مقوله و جدیت در برخورد با پدیده اوباش گری در مراکز درمانی تقدیر و تشکر کرد. وی ضمن اشاره به اهمیت تامین امنیت شاغلین حوزه سلامت در مراکز درمانی...