یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ناجا

ناجا

وب‌گاه الف

رییس پلیس راه البرز گفت: تردد در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیراندازی بر سر شمارش آرای انتخابات در پاکستان دو کشته برجای گذاشت. تیراندازی بر سر شمارش آرای انتخابات در پاکستان دو کشته برجای گذاشت. به گزارش عرشه آنلاین، درگیری مسلحانه میان هواداران دو حزب سیاسی در بلوچستان پاکستان بر سر شمارش مجدد آرای انتخابات، دو کشته و 13 زخمی برجای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرور مسلح که در پارک مهر شهر کرج اقدام به تیراندازی کرده بودند بازداشت شدند. شرور مسلح که در پارک مهر شهر کرج اقدام به تیراندازی کرده بودند بازداشت شدند. به گزارش عرشه آنلاین، 4 شرور که درجریان درگیری خیابانی اقدام به حمله مسلحانه به یکی از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع)، اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد به جشن و شادی می‌پردازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد.

وب‌گاه گسترش

به گفته مصطفی میرسلیم، نسبت واردات باید حدود یک یا دو در هزار باشد تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند از ابتکارات خود استفاده کنند. به این معنی که برای هر هزار خودروی تولید داخلی، باید یک یا دو خودرو وارد شود.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ پیمان کرمی گفت: اجرای طرح ممنوعیت تردد بدلیل کاهش بار ترافیکی از صبح امروز آغاز شد، ولی اکنون نیز تردد به صورت 2 طرفه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکنون ترافیک در آزادراه تهران - شمال در محدوده های تونل 16 تا 18 و تونل البرز سنگین است. تصاویری که همه را از سفرِ شمال منصرف می‌کند به گزارش عرشه آنلاین، تردد وسایل نقلیه از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران از دیروز "عصر روز چهارشنبه" یک طرفه شده است. منتهی تصاویری که صبح امروز منتشر شده، نشان می‌دهد ترافیک بسیار سنگین است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راه البرز گفت‌: تردد وسایل نقلیه از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت استان مازندران یک طرفه شد. وی اضافه کرد: بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج ممنوع شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه البرز گفت‌: تردد وسایل نقلیه از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت استان مازندران یک طرفه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال در محدوده استان البرز خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال در محدوده استان البرز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق آخرین آمار گمرک، تعداد خودروهای واردشده قطعی به کشور از مرز پنج هزار دستگاه بالاتر نرفته و از این تعداد نیز تنها حدود هزار دستگاه تحویل مشتریان شده است. حال سوال این است که چرا تحویل چهارهزار خودروی دیگر به مشتری روند عادی خود را طی نکرده است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق آخرین آمار گمرک، تعداد خودروهای واردشده قطعی به کشور از مرز پنج هزار دستگاه بالاتر نرفته و از این تعداد نیز تنها حدود هزار دستگاه تحویل مشتریان شده است. حال سوال این است که چرا تحویل چهارهزار خودروی دیگر به مشتری روند عادی خود را طی نکرده است؟