دوشنبه 16 مهر 1403

ناحیه صنعتی ندوشن تکمیل کننده زنجیره کسب و کار در منطقه یزد خواهد بود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ناحیه صنعتی ندوشن تکمیل کننده زنجیره کسب و کار در منطقه یزد خواهد بود

دهقان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد از برطرف شدن مشکل تامین آب ناحیه صنعتی ندوشن به وزدی خبرداد و گفت: این ناحیه صنعتی ظرفیت بسیار خوبی برای تکمیل زنجیره کسب و کار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به حضور و نقش محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در بخش ندوشن و پیگیری مشکلات این منطقه اظهار کرد: ناحیه صنعتی ندوشن یکی از نواحی صنعتی جدید است که به عنوان یک ظرفیت بسیار خوب می تواند تکمیل کننده زنجیره کسب و کار در منطقه ندوشن باشد.

وی افزود: بخش ندوشن یکی از محوری ترین نواحی صنعتی در زمینه گسترش صنایع پاک و هایتک به ویژه تولید دانش بنیان است که ضمن ایجاد اشتغال پایدار برای مردم منطقه، به ظرفیت تولید استان یزد هم کمک خواهد کرد لذا توجه به این بخش کمتر از سایر نواحی صنعتی نیست.

دهقان خاطرنشان کرد: در سفری که به همراه نماینده یزد و اشکذر به بخش ندوشن شد، تامین آب مورد نیازیکی از مسئله های ناحیه صنعتی ندوشن بود که مقرر شد شرکت شهرک های صنعتی استان یزد ضمن بررسی موانع و مشکلات این ناحیه با همکاری شرکت آب وفاضلاب استان، مسئله تامین آب آن را حل و فصل کند.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد توجه به شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان ها را از برنامه های این شرکت عنوان کرد و گفت: پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب برای سال 1401 مبتنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی، این شرکت تلاش و تخصص خود را به کار گرفته تا با همکاری و هم افزایی سایر دستگاه ها و مسئولان در این راستا قدم بردارد.

انتهای پیام / ک