جمعه 10 فروردین 1403

نارندرا مودی

نارندرا مودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نارندرا مودی، نخست‌وزیر فعلی، به احتمال زیاد برای سومین دوره ریاست‌جمهوری پیروز هندوستان خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هند قرار است بهار امسال هجدهمین انتخابات سراسری خود را برگزار کند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که نارندرا مودی، نخست‌وزیر فعلی، به احتمال زیاد برای سومین دوره ریاست‌جمهوری پیروز خواهد شد. این پیروزی بر جایگاه منحصر به فرد مودی تاکید بیشتری خواهد کرد. او کشور را مانند یک غول بزرگ پیش می برد و به هندی ها قول می دهد که آنها نیز در جهان قیام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از خبرگزاری «تاس»، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین صبح امروز اعلام کرد که رئیس سرویس امنیت فدرال (FSB) روسیه - الکساندر بورتنیکوف، وزیر امور داخلی - ولادیمیر کولوکولتسف، فرمانده گارد روسیه - ویکتور زولوتوف و رئیس کمیته تحقیقات این کشور - الکساندر باستریکین در خصوص روند پیشرفت تحقیقات در مورد حمله تروریستی در مجتمع تالار شهر کروکوس (Crocus City...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نارندرا مودی نخست وزیر هند در پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، سال نو را تبریک گفت و نوشت: «نوروز مبارک! در این روز خجسته برای همه آرزوی شادی و سلامتی دارم. باشد که سال پیش رو سرشار از موفقیت، رشد و تقویت پیوند وحدت در جامعه ما باشد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت هند روز دوشنبه اجرای رسمی یک قانون شهروندی تبعیض‌آمیز تصویب شده در سال 2019 که مسلمانان را از کسب شهروندی این کشور محروم ساخته، اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر هند اعلام کرد که این کشور اولین آزمایش یک موشک ساخت داخل با قابلیت حمل چندین کلاهک را با موفقیت انجام داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر هند روز دوشنبه اعلام کرد که این کشور اولین آزمایش یک موشک ساخت داخل با قابلیت حمل چندین کلاهک را با موفقیت انجام داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از گذشته تا حال سیاست هند در قبال مسأله فلسطین تغییر کرده و به حمایت از اسرائیل رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شلوغ‌ترین سال انتخاباتی جهان سال 2024 میلادی است و رکورد سال‌های گذشته را شکسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصادنیوز: متخصصان مالی در سراسر جهان متوجه توسعه هند از سال 2014 در زمان نخست وزیری دو دوره ای نارندرا مودی شده اند؛ همانی که گفته است می خواهد این کشور آسیای جنوبی تا سال 2025 به یک اقتصاد 5 تریلیون دلاری تبدیل شود. خوش‌بینی در پرجمعیت‌ترین کشور جهان کاملا در تضاد با حال و هوای چین است؛ بازیگری که با چالش‌های اقتصادی بی‌شماری از جمله فرار سریع سرمایه از کشور دست و پنجه نرم...

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس یادداشتی که روز گذشته توسط تحلیلگران شرکت بانکداری سرمایه گذاری جفریز منتشر شد، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که هند در آستانه پیشی گرفتن از ژاپن و آلمان بوده و تا سال 2027 خود را به عنوان سومین اقتصاد بزرگ جهان معرفی خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر یونان، با هدف تعمیق بیشتر مشارکت استراتژیک بین دو کشور و شرکت در اجلاس «رایسینا 2024» به هند سفر می‌کند و این اولین سفر او به هند پس از 15 سال خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر یونان، با هدف تعمیق بیشتر مشارکت استراتژیک بین دو کشور و شرکت در اجلاس «رایسینا 2024» به هند سفر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شواهد نشان می دهد، دموکراسی در حال مدرنیزه شدن است؛ یک انقلاب تکنولوژیک در حال وقوع است، زیرا ویدئوهای کوتاه و پیام های گروهی مبارزات سیاسی را در سراسر جهان دگرگون می کند (هوش مصنوعی، در همه جا قابل مشاهده است، اما تاکنون تعیین کننده نیستند). با این حال، از جنبه ای دیگر، دموکراسی به عقب بازگشته است، از پاکستان، جایی که هرج و مرج پس از نظرسنجی مشکوک چند روز پیش هنوز در حال...

وب‌گاه خبر آنلاین

سیاستمداران جهان برخی از قوی‌ترین خودروهای ساخته شده را در اختیار دارند. این خودروها مانند سلاح‌هایی در جاده هستند که برای محافظت از سرنشینان بسیار مهم خود، در برابر مخرب‌ترین تهدیدها طراحی شده‌اند.