یک‌شنبه 17 تیر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری تسنیم

وزارت بهداشت در حالی کمبود پزشک را انکار می‌کند که رئیس سازمان نظام پزشکی می‌گوید فعلا آمار دقیقی از پزشکان فعال در عرصه خدمت رسانی نداریم! نمودارها نشان میدهد که حتی توزیع همین تعداد پزشک در کشور نیز به خوبی صورت نگرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده شهید لشکر 17 و دانشجوی رتبه‌ی چهارم پزشکی شیراز.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از 12 هزار درخواست از سوی داوطلبان کنکور 1400 به سازمان سنجش درباره بررسی انتخاب رشته رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیدآقایی گفت: با اعتماد به نفس می‌توانیم قدرت همت در کودکان را پرورش دهیم و در نتیجه قدرت نه گفتن آن‌ها هم تقویت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1400 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت؛ ظرفیت پذیرش در تمامی دوره‌ها بدون در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی 137 هزار و 18 نفر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 1400 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1400 در رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون در چهارم مهرماه 1400 منتشر شده است و نتایج پذیرش در دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال 1400 امروز 21 مهرماه اعلام شد. متقاضیانی که مشخصات آنان به عنوان پذیرفته شده رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال 1400 اعلام شده می‌توانند با مراجعه به سایت...

خبرگزاری مهر

نتایج نهایی پذیرش رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در کنکور سراسری سال 1400 اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از دیدگاه برخی از کارشناسان افزایش سهم سوابق تحصیلی باعث افزایش نقش مدارس، کاهش استرس داوطلبان کنکور و شکست مافیای کنکور می‌شود و از سوی دیگر مخالفان معتقدند با این روش عدالت اموزشی اجرا نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

معرفی شدگان المپیاد طلا و انتقالی بر اساس سهمیه المپیاد نقره و برنز سال تحصیلی 1401-1400 به دانشگاه علوم پزشکی تهران از شنبه 17 مهر می توانند به صورت الکترونیکی در دانشگاه ثبت نام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1400، معمولا برخی از پذیرفته شدگان بعد از اعلام نتایج نهایی با ارسال درخواست به این سازمان مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود شده و متقاضی معرفی به اولویت انتخابی بعدی خود هستند. متقاضیان فقط درصورت داشتن یکی از شرایط زیر می‌توانند تقاضای خود را به سازمان سنجش تا پایان امروز، چهارشنبه چهاردهم مهرماه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اعتراض به نتایج کنکور 1400 تا آخر وقت امروز چهارشنبه 14 مهرماه قابل ثبت است و بعد از آن اعتراضی قابل دریافت نیست. نتیجه بررسی اعتراضات نیز تا 10 آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.