یک‌شنبه 17 تیر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری تسنیم

داستان ما، داستان زندگی جوانمردی است که از همان جوانی، «بار خود را بست»؛ حکایت شهید مدافع حرم حسین مغزغلامی که پا در معرکه سوریه گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از مهمترین چالش های آموزش عالی که در بحبوحه کرونا با الکترونیکی شدن کلاس های درس کمتر به چشم آمد، بحران صندلی های خالی دانشگاه ها بود، اما پس از اعلام نتایج آزمون های سراسری و آغاز آموزش حضوی و بازگشت دانشجویان به کلاس های درس، این مشکل نمود بیشتری یافته است.

خبرگزاری تسنیم

دیدن یک سوسک در خوابگاه، جرقه ایده نوآورانه‌ای را زد و آن هم، استفاده از سوسک برای غذای دام بود...

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

مدافع بلندقامت استقلال به واسطه شرایط پیش‌آمده برای اعزام به خدمت سربازی، صحبت‌های تندی را درباره مسببان وضعیت پیش‌آمده به زبان آورد.

وب‌گاه الف

مصوبه‌های کنکور همیشه بحث برانگیز است. آنقدر در این سال‌ها بحث درباره این مصوبات شده است که شاید الان خیلی به‌صورت مشخص همه افراد جامعه ندانند دقیقاً متر و معیار قبولی در کنکور چیست. یک روز درباره تغییرات در سهمیه‌ها بحث می‌شود و یک روز درباره سهم سوابق تحصیلی. امسال شاید داغ‌ترین تغییر در افزایش تعداد دفترچه‌های آزمون باشد.

خبرگزاری دانا

با نیم نگاهی به وضعیت کیفیت تحصیل در استان یزد می توان به توانمندی انقلاب اسلامی در حوزه آموزش پی برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مهم‌ترین تغییرات کنکور سراسری از سال آینده اشاره کرد و گفت: با گذر زمان فناوری‌های جدید وارد معرکه برگزاری آزمون‌ها شده است و طبیعتا سازوکار‌های طراحی شده 12 سال قبل دیگر جواب نمی‌دهد لذا قرار است که سازوکار جدیدی مبتنی بر علم و خدمات جدید برای آزمون‌ها طراحی...

وب‌گاه الف

خبرگزاری میزان

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید کم و کیف این موضوع مشخص شود و امیدواریم بتوانیم در جلساتی که با این شورا داریم تصمیم گیری نماییم چرا که نباید با برخی مصوبات کنکور دیگری ایجاد شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

هم‌اکنون نمره متوسط داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها در درس زبان و ادبیات فارسی حدود 10 است که جای تأسف دارد.

خبرگزاری تسنیم

هم‌اکنون نمره متوسط داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها در درس زبان و ادبیات فارسی حدود 10 است که جای تأسف دارد.

خبرگزاری دانا

سارا شاه حسینی به سختی کار در بخش بیماران کرونایی اشاره می کند و می افزاید: علاوه بر مواجه بودن با درد و رنج بیماران، تحمل لباس ها و ماسک محافظ است که در برخی شرایط غیر قابل تحمل می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در روزهای چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401، پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 و جمعه 30 اردیبهشت 1401 برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 تا 23 آذر ادامه دارد.

وب‌گاه الف

وزارت بهداشت در حالی کمبود پزشک را انکار می‌کند که رئیس سازمان نظام پزشکی می‌گوید فعلا آمار دقیقی از پزشکان فعال در عرصه خدمت رسانی نداریم! نمودارها نشان میدهد که حتی توزیع همین تعداد پزشک در کشور نیز به خوبی صورت نگرفته است.